Despre nemultumire

Ce te faci cand nu-ti mai place munca? Munca ta, jobul tau de zi cu zi, aducator de finante si, eventual, realizator de vise. Nu te-a dat pe spate niciodata. Poate ca a fost multumitor – ai cunoscut cativa oameni frumosi, ai avut niste venituri ok, ai lucrat intr-un birou/mediu in regula, ai si avut cateva lucruri de invatat.

Totusi, lucrurile de invatat s-au invatat. Perspective de crestere nu prea au existat niciodata, iar desconsiderarea unora cu alte functii te ajunge, mai ales cand esti genul de persoana care are prostul obicei de a se intrista cand vede oameni urati in jur.

Un prieten mi-a spus mai demult cum si-a dat demisia dupa ce a inteles ca dificultatea trezirii de dimineata era generata de locul unde trebuia sa se duca sa munceasca. Iar de cateva saptamani incoace resimt aceasta greutate de a te ridica din pat si a ajunge intr-un loc in care voia-buna nu rezista prea multe ore din zi. Prietenul cu pricina e insa unul curajos, cu un plan bine pus la punct si cu multe idei de reusita pe cont propriu. Eu sunt departe de toate astea. Noua ore de nemultumire pe zi sunt cam multe de suportat.

Noroc cu honey-bunny langa care ma trezesc cu drag in fiecare dimineata, zambind simtindu-i pielea pe propria-mi piele. Vreau o vacanta in care sa fac doar asta in fiecare zi, inclusiv cele noua ore.

7 răspunsuri

  1. Draga mea, pot scrie o postare luuuungă pe tema asta, dar până atunci lasa-mă să-ți spun doar câteva vorbe.
    Am lucrat undeva peste un an, tot ce ai descris tu mai sus se regăsea acolo, ba poate era chiar mult mai urâtă astmosfera. Am vrut să plec de acolo după 3 luni de la angajare și spun cu mâna pe inimă că dacă nu era salariul motivant plecam fără să stau pe gânduri. Am așteptat o ofertă mai bună, care a încetat să apară, dar știi de ce? Pentru că nici eu nu o căutam cu ardoare.
    Apoi s-a ivit o șansă, dar era cam îndepărtată, adică trebuia să aștept pentru ea, era în plus și nesigură… și totuși nu am plecat numai când am simțit cuțitul la os.
    Într-o zi (era chiar ziua mea) am mers în biroul directorului și mi-am spus pentru prima dată în cele 14 luni de job z(s)ilnic punctul de vedere. 5 zile mai tărziu îmi dădeam demisia. Nu mă mai simțisem de multă vreme atât de ușoară, parcă am zburat prin oraș în ziua aceea, serios, pluteam, nu pot să-ți descriu sentimentul, dar a fost ca și cum îmi luasem o piatră de pe inimă…
    Abia 2 luni mai tărziu șansa de care vorbeam mai sus s-a materializat, iar financiar m-am rederesat abia după 3 luni, dar a meritat așteptarea. Asta era în 2008, nu era chiar așa mare criză, dar jur că și dacă ar fi să fie acum situația, la fel aș face, ba poate chiar nu aș lăsa să treacă atâta timp.

    Baftă, orice decizie ai lua contează să te mulțumească, fie numai și pentru ziua aia în care vei avea senzația că o să zbori :*

  2. 🙂 Multumesc mult pentru cuvintele de incurajare! Am ezitat inainte de a posta articolul asta, ma gandeam sa il pastrez in ciorne. Oamenilor nu le place sa citeasca despre lucruri triste, cu atat mai putin despre cei care-si plang de mila… :p
    Ai dreptate in ceea ce priveste ardoarea cautarii a altceva. Cam lipseste. Si a venit momentul sa o aprind. Din pacate, oferta e subtire momentan. Cine stie de unde sare iepurele insa?

    Te imbratisez cu drag >:D<

  3. sa speram totusi ca nu iti citeste seful postarea si din bunatatea imensa sa se hotarasca sa set you free :))

  4. @mihaela: nicio grija aici 🙂

  5. E aiurea sa lucrezi intr-un loc unde nu iti place si nici colectivul nu e ok. Si atunci cel mai bine e sa incerci sa evadezi cumva, daca nu poti ignora ce e in jur.

  6. An outstanding share! I have just forwarded this
    onto a coworker who was conducting a little homework on this.
    And he in fact bought me dinner simply because I found
    it for him… lol. So let me reword this…. Thanks for the meal!
    ! But yeah, thanx for spending some time to discuss this matter here on your blog.

  7. Hola! I’ve been following your blog for some time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Dallas Texas! Just wanted to mention keep up the great job!

Lasă un răspuns

