Cei cinci muschetari

Inca o saptamana… 🙂

Intre timp o sa va povestesc despre intalnirea fetelor (foste colege de ‘suferinta’). Nu sariti, ‘suferinta’ e folosit in gluma. Bine… mai in gluma – mai in serios 🙂 Initial au fost patru, a cincea a aparut mult mai tarziu.

La inceput m-am apropiat de Ioana din Iasi. Radia optimism si caldura, m-a atras instantaneu, ca un magnet. Am inceput sa mancam impreuna, sa vorbim cate-n luna si in stele. Dupa aceea s-au adaugat ardeleanca-unguroaica Zsuzsa, venita din Sfantu Gheorghe sa cunoasca si cucereasca Bucurestiul, si bucuresteanca cu radacini ardelenesti Lore. Dupa mai bine de-un an a aparut si Roxana, tot moldoveanca. Si cei patru muschetari au devenit cinci.

Mesele luate aproape in fiecare zi impreuna ne-au apropiat, iar cele cateva weekenduri petrecute pe la munte, mare sau diferite orase ale patriei ne-au umplut de voie-buna. Si apoi muschetarii au inceput sa plece spre alte orizonturi muncitoresti. Ultima a fost chiar Ioana, inima grupului. Si-am ramas doar eu si Roxana. O fi un semn? Ramane de vazut…

Ideea e ca ne-am adunat in formula completa saptamana trecuta, pe motiv ca facem adunare de casa noua (aka a mea). Si-am baut vin si limonada, am impartasit dorinte si frustrari, ne-am inghesuit in balcon, unde m-am afumat, ca de obicei, ca singura nefumatoare. De-acum va trebui sa ne straduim sa ne adunam. Nu mai e asigurata masa impreuna.

Sunt din ce in ce mai convinsa ca locurile prin care trecem nu reprezinta decat prilejuri de a intalni anumiti oameni. Cu unii stabilesti legaturi trainice, cu altii petreci un pic de timp si tragi invataturi, iar pe langa altii nu faci decat sa treci si sa-i uiti.

***

PS: Vineri incepe Festivalul Filmului European. De studiat oferta extrem de diversa.

5 răspunsuri

  1. De vina esti tu 🙂 si felul tau de-a fi!
    Mereu ai fost inconjurata de prieteni, si „being a good friend” pare asa usor si normal pentru tine …
    :*

  2. @elena: :* pai nu e complicat. unora le place sa complice lucrurile inutil. :p
    cum e cu puiul la ‘daycare’? 🙂

  3. daycare is fun!
    si bineinteles ca ea s-a adaptat mai repede decat mine .. 😀

  4. ma bucur ca-i place si ca s-a adaptat usor. ce sa-i faci, e un pui sociabil 😀

Lasă un răspuns

