Pe la mijloc

Am fost luata la rost. Ca de ce scriu la persoana a treia… Pai cum de ce? Tie nu ti-e mai usor sa vorbesti despre altii decat despre tine? Bine, daca esti mai egocentric din fire, poate ca nu. Insa cand e vorba sa-mi pun sufletul pe tava, parca-i mai usor sa spun ca-i vorba despre sufletul altcuiva.

In fine, hai ca incerc sa o fac si pe asta…

1. Vineri seara, mers la teatru. Cu Jen. Metropolis. La o piesa despre care nu stiam nimic, pe numele ei ‘Tarelkin’, de A.V. Suhovo-Kobilin. In rol principal – George Ivascu. Placut. Joc bun. Foarte interesant pus in scena interogatoriul intregii Rusii. Cel mai simpatic moment fu insa la final, in timp ce-ntreaga sala aplauda de zor, iar Florin Calinescu i-a daruit lui George Ivascu un tort maaare, cu ‘La mult ani!’ onomastici. Se pare ca nu doar eu am avut parte de o vineri dulce.

2. Sambata, dupa o dimineata sportiva, am mers la masa la parintii iubitului. Da, cel plecat peste mari si tari, nimeni altul. 🙂 Eu si ei. Eu cu bomboane si un brat de liliac inflorit, ei cu o mancare de te lingi pe degete.

Da, acum vine momentul in care zic ‘ce parinti misto!’. Eu n-am niciun merit in asta, insa pot sari in sus de bucurie la norocul ce-a dat peste mine. Simpla intalnire la momentul potrivit cu iubitul e ditamai norocul, insa daca vine la pachet cu asemenea parinti bonus, raman fara cuvinte. Ca sa mergem si mai la subiect, mama este o femeie grozava. Stiti vorba aia cu ‘soacra, soacra, poama acra’? Nu c-ar fi vorba de soacra la nivel formal, cat de simpla titulatura. Ei bine, mama iubitului meu e exceptia de la regula. Si asa a fost din prima zi. Ca sa nu mai zic de felul cum gateste: dumnezeieste! Pai ne-am delectat sambata cu o masa servita pe terasa, pe o vreme superba, vreo trei ore. Asa, catinel, cum trebuie. Aperitive bune de nu ne mai puteam opri. Felul principal: delicios si usor. Anume pui la gratar cu salata de andive cu portocale. Stiti cum era? Te lingeai pe degete! Iar desertul – asigurat de tata – cel mai parfumat tort cu zmeura pe care l-am mancat vreodata! Cumparat, desigur. 🙂

3. Ieri, duminica. Vreo trei sferturi de zi petrecute cu tuns si chestii legate de par, de-am iesit de nerecunoscut. Ca de fiecare data cand imi indrept parul, de altfel. Si toate facute de manutele pricepute ale surorii mai mici.

Apoi o jumatate de ora furata pentru o conversatie cu jumatatea despre multe intamplari, planuri si nimicuri dragastoase, inchesuite inaintea sarbatoririi unei prietene.

Per ansamblu, un weekend reusit, continuat cu un trezit de dimineata si o discutie mai ampla despre cate-n luna si in stele, cu bune si rele, cu acelasi honey. Mda, suna cheezy, stiu, insa asta-i alintul preferat. Poti sa faci ceva in gustul omului? Nu poti. 🙂

Un răspuns

  1. ti-ai intins parul? bravo! cred ca sta foarte bine

Lasă un răspuns

