An nou

La multi ani, dragii mei! Numeroase plecaciuni si mii de scuze trebuie sa-mi cer de la voi. Da, stiu ca am bagat capu-n nisip si nu l-am mai scos de acolo mai bine de doua luni. Explicatiile suna cam asa: acces net restrictionat la sange la serviciu, seri aglomerate, cautat casa noua si mutat in ea, lipsa de net acasa, Sarbatori si preumblari. Sper sa fiu in stare sa-mi mai spal parte din rusine cu aceste motivatii, iar restul cu scriitura mai mult sau mai putin personala.

Tot ce pot spune e ca mi-ati lipsit enorm. Mi-e dor de voi! Si ma bucur cand mai primesc cate-o urecheala pentru delasarea de care-am dat dovada. Si pentru mesajele Liei, Tomatei, Biei, a lui Boghi si Cezar. Mi-e si rusine sa va zic de cand nu v-am mai citit…

Spre deosebire de anul trecut, Anul Nou acesta a trecut pe nesimtite. Nu tu tras de linie si socotit schimbarile, nu tu planuri noi de bataie, vechi probleme-si itzesc capshorul fara a fi rezolvate imediat… Nu se mai poate asa! Cat pe-aci sa-mi uit strategia bunei-dispozitii: de a vedea binele din fiecare lucru si om din jur, si abia apoi de a trece la coada, cu liniuta, partile mai rele. Neaplicarea acestei strategii rezulta in apatie si alte stari de spirit deloc placute vederii.

Altfel, sunt bine. Reincep cursurile de spaniola – cu ceva mai multa dedicatie, vreau sa restrang legaturile cu cei dragi, sa-mi refac rutina de sport (alta sursa sigura de zambet), sa fiu ceva mai intelegatoare si mai activa, sa iubesc si mai mult. Da, o lista de dorinte de-nceput intarziat de an. Mai bine mai tarziu decat niciodata!

Ati vazut Avatar? De nu, e musai! La imax, e prea frumos si merita pe deplin! Poate ca scenariul n-o fi unul de Oscar, dar carcotasii ar trebui sa vada frumusetea filmului inainte de a-l acuza de lipsa de originalitate. E un basm vechi de cand lumea, care te poarta catre taramuri necunoscute, frumoase ca-n vis, cu printese si pericole, cu magie si curaj. Iar cu ochelarii speciali la ochi te plimbi si tu printre copaci si spirite, ramanand tintuit in scaun aproape 3 ore, care trec dintr-o suflare.

Va pup cu drag si sper sa ma vad cu cativa dintre voi la SdC, iar cu ceilalti, cat mai curand!

8 răspunsuri

  1. Bine ai revenit!

    Cred mă duc și eu mâine la Avatar că mulă lume îl recomandă.

  2. sarutmana…..eu am bombardat cu e-mailuri
    la multi ani! sa fie mutarea in ceas bun

  3. @Bia: cum fu avatar?

    @magister ludii: la multi ani! multumesc de urare, sa fie mereu macar la fel de bine ca acum! 🙂

  4. Nu pot sa cred ca am dat…uite asa prin intamplare…peste colega mea de la master cu parul cretz :))) Da, si spunand asta, cred ca m-ai identificat :))

    Eu is noua pe aici, asa ca n-am prea multe de spus, doar ca de acum o sa intru mai des pe aici .;)

    Bafta cu spaniolaaaaa, e o limba minunat de calda.Eu, personal o ador, desi nu o stiu la perfectie.

    Take care!

    P.S. Poate mai punem de o reuniune de masterache prin luna martie, ce zici?

  5. @Ramona: cat ma bucur cand dau de oameni cunoscuti din pura intamplare! 😀 bine-ai venit pe la mine! n-ar strica o reuniune, iar martie suna atat de primavaratic si bine! pe frigul asta mi-e frica sa scot nasul din casa.

  6. la multi ani si bine te-am gasit si in blogosfera 🙂

  7. Avatar mi-a plăcut am și scris despre el… pe tine te aștept să scrii mai des 🙂

  8. @manuela: bine-ai venit!

    @Bia: de acord! desi am fost mult prea entuziasmata de partile reusite ale filmului pentru a ma lasa atinsa cat de putin de ideea de cliseu.

Lasă un răspuns

