Incalzire inainte de weekend

28-30 octombrie: Festivalul International de Literatura, la MTR. Voi merge in prima seara, sunt curioasa sa-l vad si aud pe Peixoto, vreau sa ascult limba portugheza live. Poate-mi cumpar si cartea aparuta la Polirom (de unde astept o noua livrare de carti – nu m-am putut abtine, prea trecuse mult timp de la ultima). Plus ca se pare ca anul acesta va fi si mai interesant decat prima editie de anul trecut a Festivalului. Pe langa lectura, comentarii si cocktail, vom avea parte si de teatru (Te iubesc! Te iubesc?). Am auzit de bine despre piesa si chiar sunt curioasa cum e. Si celelalte seri au adaugiri non-literare foarte interesante, asa ca nu ezitati sa consultati programul editiei. In afara de cei cativa dragi cu care am zis deja ca ma vad acolo – Jen, Ionuca, Dragos C. si LiaLia (poate), mai vine cineva cunoscut? Totul incepe la ora 18.00, in fiecare seara. Sa faceti cu mana macar. 🙂

M-as fi dus si vineri la Festival, ma interesau atat subiectul, cat si invitatii, insa am aflat ca la ICR se face retrospectiva TIMISHORT, incepand cu 18.30. Inceput frumos de weekend, nu?

3 răspunsuri

  1. Sa veniti mai repede ca sa prindeti loc 🙂 Eu sper sa ajung sa ocup o masa, dar nu incapem mai mult de 4 pers. Primul venit, primul servit, sorry to say this :)) Abia astept sa ne vedem maine! Hug!

  2. Asa va invidiez cateodata, bucurestenilor… mai putin pentru retrospectiva timshort – din motive evidente 🙂

    Salutari din Timisoara

  3. @ionuca: daca reuseste si jen sa ajunga mai repede, rezolvam problema. eu nu pot face prezenta inainte de 18.15, cu toata graba, insa poate-mi conving invitatul sa ajunga mai din timp 🙂 can’t wait to see you *hug*

    @boghi: da, unul din motivele pt care-mi place de mor bucurestiul e ca se intampla atatea lucruri interesante mai mereu 🙂 si abia astept sa vad scurtmetrajele!

Lasă un răspuns

