Una rece, una calda

Stiti povestea fetitei care l-a luat pe ‘NU’ in brate? Ei bine, eu o stiu si-am si tras invataturile de rigoare. Asa ca evit negativismele, rautatile si stirile de la TV, atat pentru sanatatea mea psihica, cat si fizica. Plus ca mama mi-a repetat ca daca gandesti in tonuri inchise, atragi raul la tine. Chestiune de magnetism. Nu te poti feri mereu insa, oricat ai incerca.

Cea rece-i cu-nghesuiala. De doua saptamani traficul este infernal. Cei care trec pe la Aviatorilor inspre Casa Presei Libere stiu despre ce vorbesc. O masa de oameni nervosi de la atata asteptare se uita cu jind inspre Dorobanti, pandind autobuzele. Care vin greu si se misca mai ceva ca un melc. Iar cand se opresc in statie, toti dau navala. Daca ai avut suficient noroc si te-ai asezat in dreptul unei usi, te poti socoti printre putinii insemnati de soarta. Oricum, lumea se va impinge, se va inghionti, va scrasni din dinti si va incepe sa arunce invective sau sa mormaie nemultumita in barba. Fie ca ocupi cat mai putin spatiu posibil, ca iti sugi burta, stai drept, cu mainile si geanta cat mai aproape de corp sau nu respiri, fie indraznesti sa vrei sa cobori, tot nu-i bine. Asadar, vinerea nici ca se simte cu asemenea specimene in aglomeratia din jur, plus frig si ploaie cat cuprinde, si-o amigdala umflata…

Cea calda-i cu iubire. Sunt indragostita si e tare bine. Trebuie sa dai dovada de o buna planificare a timpului, trebuie sa prioritizezi. Sa vorbesti, sa fii atent. Sa nu uiti de prieteni si sa nu pierzi timpul. Training-urile si workshop-urile la care-am participat sunt de mare folos. 😛 Citirea Marului aduce zambete pe buze si ceva sugestii. Imaginatia lucreaza, iar entuziasmul e bun la casa omului.

Am racit si bat campii cu mai multa sau mai putina gratie, facandu-mi mea culpa pentru absenta din lumea virtuala. Dar, cum spune Jen, mai bine nu scrii nimic daca nu ai ce.

9 răspunsuri

  1. Si uite cum din cauza traficului din Bucuswaros scade media de articole publicate in blogosfera. 😛

  2. stai putin, cand zici de prioritizat si nu mai stiu ce, sper ca nu te referi la dragoste sau ceva.

  3. Noah, de trafic nu scapam nici noi, ne-am luat vineri o portie de drum inspre romexpo si inapoi in centru. 😆

  4. @Bogdan Epureanu: da, scade, ca nu-mi place sa scriu despre chestii negative. sunt prea multi care fac asta. plus ca am si alte motive 🙂

    @cristean: alte lucruri trebuie sa-si faca loc pe lista, dupa importanta. dragostea n-are nevoie de argumente, e acolo mereu.

    @KingSnake: vineri seara a fost varful de trafic. 2 statii de ratb=45 de minute si multi nervi. 🙂 sper ca weekendul a fost mai placut si dragastos. 🙂

  5. Mi se pare mie sau cea calda e mai calda decat e rece cea rece? Hmm, cum sa ma exprim?…e ca un crocodil care e mai mult lung decat verde pe burta pentru ca lung e pe toate partile dar verde pe burta e doar pe burta – my point is: indragostita esti si in traficul infernal – nu-i asa? 🙂 Mi-e dor de tine!

  6. @Lore: dap 🙂 si mie mi-e dor de tine! *hugs & kisses*

  7. Te inteleg perfect. Nici mie nu mi-a mai stat gandul la lumea virtuala cand lumea reala in care sunt indragostita pana peste cap este mult mult mai frumoasa 😛

  8. @mihaelafrunza: exact. sau poate ca nu suntem noi multitasking. eu, una, recunosc asta 😛

  9. eh, suntem suficient de multitasking daca mergem la serviciu si ne facem bine treaba si suntem si indragostite pana peste cap in acelasi timp 😀

Lasă un răspuns

