Am, voi, as, as fi…

Ieri au inceput cursurile la Cervantes. [*sigh*] Si eu nu m-am inscris. [*sigh*] Voi continua din ianuarie, poate si-un DELE in primavara. Mai face careva cursuri acolo?

Tot Cervantes organizeaza intre 9-15 octombrie Zilele Filmului Hispanic. Unele filme sunt tentante, unele sunt puse la ore la care nu pot ajunge, insa poate pe cel de duminica nu-l ratez. Dupa SdC.

***

In alta ordine de idei, saptamana trecuta am vazut Amintiri din Epoca de Aur, ultimul film al lui Cristian Mungiu – cateva ‘legende’ comuniste transpuse pe o pelicula, un fel de rasu’-plansu’ care merita vazut. M-am saturat de filmele romanesti despre perioada gri si un pic de amuzament pe aceasta tema nu strica.

***

Ziua mea s-a lasat cu multe urari si voie-buna, cadouri superbe si prieteni zambareti in preajma. Oboseala a fost pe masura, insa tot sa fii obosit din asemenea motive!

***

Si din seria evenimentelor la care nu pot ajunge, insa mi-ar fi placut, este si seara Animest de vineri, cand, timp de 4 ore in miez de noapte, vor fi proiectate scurtmetraje horror. Cine merge sa povesteasca si pe-aici.

6 răspunsuri

  1. eu nu fac cursuri la cervantes, desi cel pe care l-am inceput anul trecut a fost interesant. n-am putut eu sa ma tin de el, cam in fiecare weekend eram in spania si asadar alegerea sa fac cursuri de weekend n-a fost optima. din pacate n-a fost ok procedura de selectie la inceput, eu m-am dus cu spaniola invatata pe strada, de la Isabel Allende si de la Almodovar si am dat testul, la scris din cele 90 de intrebari am facut peste 80 corect (incl. cele pentru C1) si totusi mi s-a propus sa fac cursul de A2. Ceea ce m-a suparat f. tare si le-am spus ca daca vor banii mei, sa se poarte frumos cu mine, pentru ca motivul invocat ‘n-ati mai facut cursuri la noi’ nu mi se pare foarte prietenos. In fine. Intr-un final am facut nivelul dorit si am dat in toamna trecuta DELE superior, l-am luat, dovada ca A2 nu era intr-adevar nivelul la care ma incadram. Cursurile sunt suficient de interactive incat sa te simti ok, singura problema in cazul meu a fost varsta, pentru ca am fost seniorul grupului, la cei 30 anisori ai mei, cu colege de 16 ani, foarte binevoitoare si pregatite, dar care intrebau ce inseamna familie alternativa in subiectele de comunicare. Pam pam. DELE e destul de dificil, dar cu putina disciplina chiar merge. Sunt carti speciale de pregatire, deoarece si metodologia si subiectele sunt aparte. Cartile sunt la biblioteca lor si se gasesc si de cumparat. Eu am folosit metoda El cronometro, e buna si te activeaza in no time.
    Cam asta e feedbackul meu despre cursurile de la Cervantes si DELE, daca mai ai intrebari don’t hestitate to ask.

    xoxo
    O.

  2. mie-mi plac cursurile, mi se par bine gandite. este intr-adevar esential sa ai un profesor care-si stie treaba si colegi de acelasi nivel cu tine. pentru ca am avut parte si de neconcordante si ti se duce tot cheful.

    eu nu am nivel de DELE superior, iar pt cel intermediar mi-ar fi necesara ceva disciplina. totusi, avand in vedere ca in afara cursurilor nu prea am unde vorbi si auzi spaniola, mi-e greu fara ele. te mobilizeaza altfel. trebuie sa ma uit si eu dupa niste manuale la biblioteca, pt ca mi-am facut si abonament. din pacate, din cauza programului de vara, mi-a fost imposibil sa ajung.

    ciudat cum te trimiteau la A2, cand tu erai de C.

    multumesc pt parerile avizate. poate imi dai niste sfaturi ref la DELE cu prima ocazie cand ne revedem. o saptamana frumoasa! *hugs*

  3. La multi ani! 🙂

  4. multumesc 🙂

  5. sfaturi poti sa-mi ceri oricand. daca nu sunt neaparat educate ca si continut, ca metoda sigur. si eu lucrez in language teaching si stiu de unde provin eventualele probleme. dar cand te hotarasti sa te inscrii la dele, ai adresa mea si imi poti scrie oricand. cu mare drag iti raspund!

    si cu intarziere, la multi ani!

    O.

  6. multumesc! 🙂 :*

Lasă un răspuns

