Irish

Maine seara (aka miercuri), de pe la ora 20.00, Irish Way vor dansa pe scena de la Muzeul Taranului Roman. Eu voi merge sa-i revad, sper sa ma intalnesc cu cat mai multa lume cunoscuta. Cine mai vine?

13 răspunsuri

  1. Super!! Abia asteptam sa ne revedem! 🙂

  2. si eu 🙂

  3. 😦 nu le poţi anunţa şi tu mai din timp? am deja program pentru seara asta… 😦

  4. pai e anuntat de ieri dimineata prin post-ul asta, si inca mai demult, imediat dupa Urban Soup Night, deci de la inceputul lunii – ca pe 30 sept se danseaza la MTR!! off…

  5. ieri dimineaţă nu era… iar aseară nu am intrat… Şi tu crezi că mai ţin eu minte de la începutul lunii? 😀

  6. si twitter…?

    data viitoare, special pt tine, anunt din timp. de vreo 2-3 ori 😀 bun asa?

  7. 😀 nu mai folosesc twitter, nu m-a prins… aveam doi followers, tu şi eJobs… 😀 😀 😀

  8. :)) pai scopul tau era sa fii urmarit sau sa afli lucruri interesante? ca daca era doar sa fii urmarit, ar fi trebuit sa incepi prin a-ti creste treptat baza de urmaritori, deci prin a spune tu una-alta.
    pt aflat chestii interesante e mai usor. urmaresti oameni interesanti. iar asta se face sarind din utilizator in utilizator si bifandu-i pe cei care-ti plac 😉

  9. 🙂 ţi-am mai spus eu, pentru mine twitter = haos. Nu pricepeam mai nimic de pe acolo. Eh, probabil sunt eu mai retrograd 😀

  10. ehh, se poate pune si o oarecare ordine in haos. o seara frumoasa! 🙂

  11. Jane, a fost ziua ta pe 3, nu? Parcă așa îmi amintesc 😀
    Am fost departe de internet zilele astea, așa că te rog dă-mi voie cu întârziere să-ți urez un călduros „LA MULȚI ANI !!!”

  12. multumesc mult, Bianca! :*

  13. Jane, te așteaptă o leapșă de la mine, dar având în vedere că sunt niște întrebări superbe te-am înștiințat oficial :))

Lasă un răspuns

