Zambete de vineri

Astazi am intrat pe usa biroului cu un mare zambet pictat pe fata. E vineri, e soare si caldut afara, aseara am cinat si-am ras cu prietenele mele, iar in fix doua zile o sa revad pe cineva iubit. Pe langa astea, am mai vazut cateva filmulete, am aflat de un proiect simpatic si vreau sa spun mai departe.

Lonewolf m-a-ntrebat mai ieri ‘Costica, dormi?‘. Eu am ridicat din spranceana dreapta si l-am chestionat asupra datei ultimului control psihologic. Si el mi-a dat urmatorul link:

Sunt absolut hilare veveritele astea, am ras cu lacrimi.

Apoi mi-a mai dat un link catre un filmulet numit ‘Fata galbena care rade’. E despre parintii care invata sa foloseasca messengerul si e tare amuzant. Stiu ca nu-i frumos sa razi de straduintele oamenilor, da’ uneori e sanatos. Si stiu ca si mama ar rade, chiar daca ea mai stie una-alta despre internetul asta, bata-l vina! 😀

In incheiere, vreau sa o prezint pe Alexandra. Ea face poze. Poze ale oamenilor care viseaza, iar ceea ce viseaza le aduce zambetul pe buze. Alexandra vrea sa ajunga la 1000 astfel de imagini. Mi-ar placea si mie sa fiu printre ele, chiar daca n-am stofa de fotomodel. Dar pozele ei n-au nimic a face cu modelling-ul. Si asta se vede si se simte. Uitati o mostra:

zambete

7 răspunsuri

  1. Nu bag mana-n foc, dar filmuletul cu veveritele cred ca este o sceneta de prin anii ’70, „Tanta si Costel” cu Octavian Cotescu si Coca Andronescu. Din cate stiu, erau mai multe episoade. Ask youtube. 😉

  2. da. si eu il stiam. un clasic. si pe cel cu nenii aia care invata sa scrie pe mess. sau incearca. mi se pare ca dintre pozele alexandrei l-am recunoscut p-ala care se tot combina la cartele:).

  3. @Joaninha: da, si o colega mi-a spus acelasi lucru. nu am vazut insa sceneta si mi s-a parut atat de amuzant dialogul…

    @cristean: clasic, ne-clasic, nu stiam. mai ziceti si voi chestiile amuzante, nu numai pe-alea rele, ca-i mare nevoie de ras. mai ales acum, ca-i luni, si-am stat o jumate de ora la aviatorilor sa astept ratb 😉
    da, si mie mi se pare ca e tipul vodafone.

  4. „Fata galbena care rade” mi s-a parut destul de trist la final, chiar daca pe parcurs am ras si eu destul de sanatos. Proiectul Alexandrei e tare dragut.

  5. @boghi: mda, daca e sa filozofez un pic, spre sfarsit e vorba de singuratate si despre cum vechiul nu prea poate cuprinde noul si ramane din ce in ce mai in urma, cazand in uitare.

    iccp proiectul alexandrei, si eu o sa-i trimit mail pentru ca mi-ar placea sa am o astfel de fotografie. imediat ce trece weekendul asta aglomerat cu lucruri tare frumoase… 🙂

  6. e tare alexandra 🙂 o urmaresc de mult, apare aparatura calumea, studio… tot ce trebuie… ca, cunostiinte de fotografie degeaba ai daca iti lipseste aparatura!!!

    oricum o respect pentru ceea ce face 🙂

  7. @Mladin Adrian: 2 prietene au fost in weekend si le-a placut foarte mult. am auzit numai de bine, mi-au placut pozele ei, asa ca abia astept putin timp liber sa vad cand ma strecor si eu la o poza frumoasa.

Lasă un răspuns

