Alti daca…

Tomata timisoreana mi-a trimis o leapsa pe care-o onorez cum se cuvine, mai jos:

1. Daca ai putea sa intri si sa traiesti intr-o carte, care ar fi aceasta ? Motiveaza alegerea facuta! (dar intr-un film? dar intr-un cantec?)

Mi-as alege un chick-lit, ca-s amuzante si cu happy-ending, ceea ce-ar insemna ca as trece razand peste cateva obstacole sentimentale si-as fi fericita pana la adanci batraneti impreuna cu printul. Cum am citit tare putine si-n afara de Bridget Jones nu mai tin minte niciun titlu, tre sa ma gandesc la altceva, nu? Cred ca Mandrie si prejudecata. Inteligenta si bun-simt, in mare parte. Carti si dueluri lingvistice. Prietenie si iubire. Sfarsit fericit. Reteta-i completa. Tot un fel de chick-lit, mai old-style insa. 🙂

Film – hmm… pai avand in vedere faptul ca nu-mi doresc o viata in tonuri de gri, nu ma pot plasa nici intr-un film distopic, nici de groaza sau dramatic. Tot la chestii romantice ajungem. Hai sa zicem Cum sa scapi de-un tip in zece zile. Imi plac ambii actori, sunt amuzanti nevoie-mare si-ar fi interesanta o viata in filmul asta.

Cantec – Sex on fire 😀

 
2. Daca ai putea sa-ti alegi prenumele, care ar fi acesta? Dar in cazul in care ai fi de gen opus?

 Imi place numele Andreea, asa ca nu l-as schimba. Nu ma pot imagina purtand altul. Daca-s fi fost baiat, in afara de Andrei 🙂 ar mai fi mers si Bogdan. Dar mi-e greu sa nu leg un nume de persoanele purtatoare de acesta pe care le cunosc.

 
3. In ce alta tara ai vrea sa traiesti pt 1 an si de ce?

Spania, cu siguranta. Ador limba si numai acolo o pot invata cu adevarat. Plus cultura, stilul de viata, muzica si filmele, Barcelona… Uof, iar ma pun pe visat…

 
4. Care e visul cel mai neobisnuit ce l-ai avut si ti-l amintesti?

Neobisnuit… Pai ar fi cel de groaza de cand eram mica-mica, pana-n 7 ani, cand l-am visat de Aghiuta in mijlocul casei bunicii. Mi-a intrat asa de tare frica-n oase ca in fiecare seara ma rugam sa nu visez nimic. Si nici c-am mai visat ceva ani buni.

Varianta ‘neobisnuit 2’: visurile cand zburam. Senzatie superba!

 
5. Povesteste o zi din viata ta imaginandu-ti ca esti un animal.

Pai singurul animal care mi-ar placea sa fiu e pisica. Lenesa si inteligenta, independenta si misterioasa. Asa… somn, joaca si mancare pe timpul zilei. Noaptea iesit la plimbare pe strazi, la socializat. 🙂

 
6. Daca ai putea trai in pielea altcuiva pt o perioada limitata de timp, cine ar fi aceasta persoana si de ce ai ales-o?

Mereu ma surprind imaginandu-mi cum e viata unui om, cunoscut sau nu. Cum ar fi sa fiu in pielea lui. Nu ma gandesc acum la cineva anume, ci la senzatia care reapare uneori. Si nu as vrea sa intru in corpul respectiv si sa iau eu deciziile, doar sa fiu un fel de ‘calator clandestin’, sa observ ce se intampla, fara a fi intruziva. Pentru ca sunt curioasa si-mi place sa vad totul din perspective diferite.

 
7. Daca te-ai trezi singur pe lume, care crezi ca ti-ar fi primele ganduri si ce ai face prima data?

Oricum o dau, tot scenariu de cosmar iese. Imi amintesc de scenele cu Tom Cruise in mijlocul intersectiei dintr-un oras pustiu si ma trec fiorii. Pai probabil ca as face provizii serioase de hrana si carti, m-as inchide in casa si-as citi. Mi-ar fi frica sa ma plimb, sa nu fiu atacata de animale. As lua-o razna mai devreme sau mai tarziu si-as muri de foame.  

The end.

Leapsa merge mai departe la 3 barbati foarte diferiti: Cristean, Dragos C. si Cezar. Cu mentiunea ca fiecare sa solutioneze leapsa in stilul propriu. Sunt curioasa ce-o iesi si daca ma vor onora.

7 răspunsuri

  1. ;)) N-am stiut ca te cheama Andreea. 😛 Adevarul e ca nici eu n-as prea raspunde la altul, decat la asta, dar presupunand ca as fi fost in capul mamei mele inainte sa ma boteze… Eva mi-ar fi placut mai mult. 🙂

    Ce buna alegere cu chick lit-ul. Nu m-am gandit la asta, dar chiar ca e un destin de dorit, mai ales cand se termina cu bine. 😛

  2. @Tomata: nu cunosc pe nimeni cu numele de Eva, asa ca mi-e greu sa-mi imaginez cum as reactiona. de ce ti-ar fi placut tie?

  3. […] îndelungate sunt personale şi plictisitoare, aşa că trec direct la fapte. Am primit astăzi o leapşă de la Jane şi, cum am dezamăgit-o deja o dată pe anul ăsta, consider că e cazul să mă […]

  4. da, da, dar e greuuu, sunt tot mai multe lepse….

  5. da, stiu, viata-i grea, din ce in ce mai multe lucruri de facut… 😛
    lasand gluma la o parte, onoare-neonoare, doar de-i cu placere, dragos! altfel nu primesc 🙂

  6. gata, dom’le. da’ a iesit cu bulina rosie, sa stii.

  7. @cristean: ia sa vedem…

Lasă un răspuns

