Pe langa supa, dansuri irlandeze!

(articol aparut pe soupnights)

Ioana a venit cu ideea ca fiecare dintre cei implicati in realizarea Urban Soup Night sa scrie cate un articol despre cel mai important lucru pe care l-a facut in cadrul proiectului. Ei bine, poate ca cea mai importanta contributie a mea a fost faptul ca i-am cooptat pe Irish Way la dans in parc, in beneficiul Spitalului Grigore Alexandrescu. Da, nu am facut mare lucru efectiv, am fost doar omul de legatura – asta pentru ca cei de la Irish sunt extraordinari, nu a trebuit sa-i bat la cap cu nimic, iar in momentul in care au spus ca vin, au venit pur si simplu. Si-au fost grozavi, dupa cum toata lumea a putut vedea!

Prima data i-am vazut dansand la Teatrul Metropolis, in toamna anului trecut. Am fost invitata de o draga prietena – Loredana (aka Lore), care este si ea dansatoare de dansuri irlandeze prin excelenta. Numai ca s-a gasit sa plece fix pe 1 septembrie la Amsterdam, cu o bursa de cercetare. Se-ntoarce ea in 3 luni, nicio grija!

Incantata de ideea proiectului, Lore a vorbit cu trupa, apoi am fost sa-i admiram (eu si Tara) la un antrenament, am cazut de-acord in privinta evenimentului si cam asta a fost. Cand poti avea incredere in oameni, totul devine mai usor. Din acest simplu motiv ii voi urmari in continuare, voi merge la spectacolele lor si va voi tine si pe voi la curent cu acestea.

De admirat ii puteti admira si voi fie pe site-ul Soup Nights, fie pe strada, sau pe multe alte bloguri pline de poze si filmulete de sambata seara. Rugaminte: cine mai detine poze si filmulete cu Irish Way la Urban Soup Night, sa lase link la comentarii. As vrea sa le adun.

Am mai facut eu si altele, dar va informez mai incolo. Deocamdata ma mandresc cu oamenii acestia extraordinari. 🙂

8 răspunsuri

  1. Sunt sincer si am sa spun ca nu am citit articolul. Mie imiplace supa, si asta am vazut in titlu 😀 . N-am putit sa nu ma abtin si am postat.

  2. foarte bine ca ai postat 😀 acum poti sa te-apuci si de articol. 🙂

  3. Ioi, ce as fi vrut sa vad si eu un spectacol de irish dances. 🙂

    Si evident sa manc niste supa in scopuri nobile, ca doar asa cred ca mi-ar fi facut placere sa o mananc. 😛

  4. ar fi fost tare frumos sa te vad acolo, tomata draga 🙂
    poate data viitoare. sau, cine stie? o veni Irish Way si prin timisoara…

  5. Frumos proiect! 🙂

  6. poate data viitoare faceti o gunoiareala la soup nights! ce zici? ;;)

  7. tare mi-ar fi placut sa fiu si eu acolo….sa maninc din supa aia laudata, dar mai ales pentru a ajuta la proiecul acesta minunat. FELICITARI !!!!!!!!!!!!

  8. @mamitz: ei, na! asta da surpriza 😀 devii priceputa intr-ale internetului ;;)
    multumesc pt felicitari! >:D<

Lasă un răspuns

