Irish Way la Urban Soup Nights

(post aparut si pe soupnights)

Club A

Sanzienele de mai sus fac parte din trupa de dans irlandez Irish Way, urmand sa ne incante privirile la Urban Soup Night maine seara – mai exact, 5 septembrie, ora 19.00, in Parcul Tineretului, intrarea Sincai.

Povestea lor incepe cu mai bine de 3 ani in urma, in ianuarie 2006, cu un curs experimental de dans irlandez organizat in Bucuresti. Totul a inceput in joaca, il admirasera pe Flatley la televizor, au adaugat un pic de curiozitate si gata compozitia! Scanteia s-a aprins o data cu primul St. Patrick’s sarbatorit in Dubliners si primul dans in fata publicului.

Partea a doua a povestii incepe cu vara lui 2007, cand Dan (‘za boss’) o cunoaste pe Anne-Marie, profesoara lor, la workshopul din Salzburg. Anne-Marie este fosta dansatoare Riverdance, in prezent conducand o importanta scoala continentala de dans irlandez, Anne-Marie Cunningham Dance Academy, cu mai multe filiale in lume. Anne-Marie vine in Bucuresti pentru prima data in noiembrie 2007, si incepe o serie de workshopuri lunare. Dansatorii se inmultesc si dupa cateva luni se pun bazele Scolii de dans irlandez Anne-Marie Cunningham, Bucuresti.

Si-acum ca am trecut de partea introductiva, trebuie sa va spun ce dansatori extraordinari avem. Au dantuit la tot felul de spectacole, festivaluri, diverse evenimente organizate in Bucuresti si in tara, aparitii televizate (St. Patrick’s Day 2009 – la ProTV), serile irlandeze lunare de la Muzeul Taranului.

Anul acesta a fost cel mai plin dintre toate pentru Irish Way. Au fost prima trupa romaneasca de dansuri irlandeze care a participat la un concurs international. In mai, Octavia, Mara, Masha si Sorin au participat la feis-ul din Salburg, de unde s-au intors cu 44 de medalii si un trofeu.

medaliatii nostri

A urmat Festivalul medieval de la Hunedoara din 2009 despre care puteti citi si vedea clipuri pe site-un ziarului Adevarul si festivalul de la Woodstock, cel mai mare festival de muzica din Polonia, care anul acesta a sarbatorit 40 de ani de existenta. Sorin si Mara au fost selectati dintre cei 70 de dansatori participanti la workshopul din Cracovia, si au si dansat in fata unui public de 400.000 de spectatori intr-un spectacol grandios.

sorin in woodstock

 

woodstock

 

Tracul meu de a vorbi in fata unui public numeros mi se pare mic copil pe langa senzatiile traite de cei doi, dansand in fata unui asemenea public. Ce-am povestit despre ei aici este doar o mica parte din ce-au reusit sa faca. Daca sunteti curiosi, mai puteti cerceta si link-urile de mai jos:

http://www.youtube.com/watch?v=wC33OA3kBt8   –  Festivalul Sighisoara 2009

Abia astept sa-i revad maine seara, la Urban Soup Night! Va las cu o ultima poza, cu o Sburatoare:

fly high

16 răspunsuri

  1. Multumim mult pt prezentare.
    Va tin pumnii sa va iasa bine Supa, ma gandesc cu drag la voi.
    Pup,
    Lore

  2. cu multa placere, Lore! te pup dulce si-abia astept sa dau vesti bune de dupa 🙂

  3. ce frumoos! si eu ii stiu, i-am tot pozat, n-am reusit sa ii gasesc peste tot, dar am incercat : )

  4. pacat ca nu sunt din Buc. Nu, gresesc! pacat ca nu am cum sa ajung in Buc zilele astea….

  5. Multumim pentru primire, fetelor! 🙂 Poate ne vedem la MTR (in club) pe 30 seara, pe la un opt-noua seara. 🙂 Va tinem la curent. 😉

    Mara.

    P.S: Lore, we miss you!!

  6. @babacilu: pai pe 30 sept danseaza la MTR. ne vedem acolo 🙂

    @Jamilla: poate data viitoare 🙂

    @Mara: da, intentionez sa fiu acolo sa va admir 🙂 te pup si multumesc din nou pt aseara 🙂

  7. Si? Cum a fost dansul irlandez la Urban Soup Night?
    Felicitari trupei de care ai scris – stiu ca e un adevarat tur de forta acest tip de dans; cere nu numai sincronizare perfecta dar si antrenament.

  8. Mai oameni buni, dar nu scrie nimeni cum A FOST? Irish way ma directioneaza catre Jane, Jane probabil e prea obosita sa scrie…si eu cum aflu cum a fost? Mi-e tare dor de voi, de aici din tzara asta psihedelica unde, deocamdata, I’m enjoying singuratate quasi-absoluta….chiar am timp sa-mi fie dor, si sete de povesti frumoase…asa ca, go on!

  9. A fost foarte misto, a iesit bine. Am avut provocarea ca la hard sa batem tare, sa se auda ceva, cumva, Masha a ajuns la urgente si apoi cu piciorul drept in ghips pentru o entorsa de gradul II, dar in principiu a fost grozav, misto atmosfera, am fost bine primiti! 🙂
    Haide, bate singuratatea acolo, iti dau ceva de facut pe mail, daca vrei. 🙂

  10. @to-morrow: dansul a fost extraordinar! din pacate s-a lasat si cu raniti – Masha are piciorul in ghips (2 sapt), insa pana pe 30 se face bine la loc.

    @Lore: draga mea, ieri am avut sarbatorit important si am fost pe drumuri, n-am avut timp decat sa raspund dimineata la comentarii. intentionez sa fac o ‘dare-de-seama’ diseara. te pup dulce si abia astept sa-ti citesc impresiile despre amsterdam.

  11. bai, io am fost la soupnights, dar in fuga, ca incepea meciul. exact cand am ajuns am dat peste o gloata care se autointitula „blogosfera romaneasca” si-am auzit niste chestii care nu mi-au placut, asa ca am preferat sa raman anonim. am lins o supa tailandeza chiar misto – aducea a ciorba de burta, doar ca era mai acra si mai picanta – buna de tot. am dat de pomana niste marafeti si mi-am vazut de drum. interesanta treaba, cu o bilă bej, cand plecam am avut timp sa-i aud pe organizatori sau ce erau ei ca se intrebau ce fac cu gunoiul. oare au reusit sa rezolve problema?

  12. am reusit sa rezolvam si cu gunoiul. dar e frumos asa, cristean? sa bagi toata lumea in oala blogosferei si sa nu dai si tu un semn sa ne cunoastem?
    cum s-a terminat meciul? (intreaba o necunoscatoare)

  13. 1 – 1 si, desi e un rezultat bun, nu ne mai ajuta cu nimic. s-a supt calificarea asta. acuma serios, am vrut sa intreb de tine, da’ mi-era ca intrep pe cine stie ce bloghist si cine stie ce raspuns imi dadea si ma enervam. am preferat sa-mi aduc contributia in liniste. si uite asa, am ramas doar cu impresia ca tu erai aia mai inalta imbracata-n negru.:P pur si simplu nu am reusit sa ma simt suficient de confortabil incat sa renunt la locul meu de observator atent de pe margine. doar ma stii, sunt carcotas de meserie. poate ne-om gasi la ceva cu mai putini blogheri.

  14. vezi? daca mai stateai la urban soup night, vedeai si frumusete de dansuri irlandeze (pe care le poti admira si pe 30, la MTR), ne cunosteam si noi, ca oamenii, iar meciul tot cu 1-1 se termina. 😛

    si nu, nu eram tipa imbracata in negru.

  15. am prins prima runda, aia dinainte de supa. deci, i-am vazut, tehnic. asta daca nu cumva dansasera altceva pana atunci, gen dansuri scotiene si de-abia dupa supa au dansat in irlandeza. atunci, da, poate nu i-am vazut. te duci si tu pe 30? sau doar te platesc ei sa le faci reclama?:P

  16. :)) ok, deci ai vazut ceva. dar ultimele dansuri au fost si mai si! 😀

    nu, nu ma platesc ei sa le fac reclama, fac asta pentru ca ei chiar merita sa fie promovati. si da, voi merge sa-i vad pe 30 🙂

Lasă un răspuns

