Oficial, invitatie la Urban Soup Night

A inceput numaratoarea inversa: in 6 zile vom avea Urban Soup Night. Mai exact sambata, 5 septembrie, de la 19.00, in Parcul Tineretului (intrarea Sincai), va invit oficial la o supa buna de te lingi pe degete!

Cand am aflat ca avem locatia, totul a prins culoare si forma. E ca si cu supa: ai o gramada de ingrediente la indemana, insa pana nu le pui pe toate in oala si-ncepi sa le amesteci pe foc, nu prea stii cum se vor combina toate. Ei bine, pe langa supa delicioasa, mai avem si dansuri irlandeze impreuna cu Irish Way, o trupa de oameni care pun multa pasiune in fiecare miscare. Ei vin sa ne incante dupa multe spectacole sustinute mai ales in ultimul an, precum si dupa trei saptamani de antrenamente zi-lumina in iulie-august 2009, in Polonia. Merita insa un post separat, fiindu-mi tare dragi pentru ce sunt si pentru ca vin sa ne incante.

Asadar, aceasta este invitatia oficiala la Urban Soup Night. Pentru cei care au blog si pentru cei care vor sa dea de veste in cele patru zari, intrati aici si vedeti cum – de la bannere la modalitatile in care pot fi donati bani pentru compartimentul de terapie intensiva nou-nascuti de la Spitalul Grigore Alexandrescu.

Eu voi fi in parc pentru a ma simti extraordinar de bine impreuna cu oameni atat de dragi mie, pentru a zambi impreuna cu cei pe care abia i-am cunoscut si cu cei pe care-i voi cunoaste abia atunci, precum si pentru a revedea vechi colegi si prieteni. Va astept cu mare drag, sper sa vad cat mai multi oameni pe care nu-i stiu inca decat din spatele unui nick de internet. Tare mi-ar placea daca ati intreba de mine in caz ca nu ma zariti sau recunoasteti si v-as vedea si imbratisa.

6 răspunsuri

  1. I’ll be there!!! Nu imi fac supa saptamana asta, ma pastrez pentru sambata ;))

  2. yes! 😀 sa ne rugam si de vreme buna si o sa ne distram nevoie-mare. iar supa tre’ sa facem neaparat si acasa, cu prima ocazie 😀

    cum e inapoi in bucuresti? ce face uRMa?

  3. Daaaaa, sa furi niste retete de supa ;))

    Oh, momentan it feels damn good to be back :)) Sa vedem peste cateva saptamani 😀 uRMa e bine, tot fuge dintr-o camera in alta. Come and visit 😀

  4. sunt sigura ca e tare fericita si ea ca s-a intors acasa 🙂 abia astept sa fac vizita.

    duminica asta e cam plina, sper sa reusesc sa trec macar pe la SdC sa te vad si sa aduc inapoi niste carti. pana atunci abia am timp sa respir. si-mi place asta! 🙂

  5. vin si eu. inca nu stiu daca incognito sau chiar socializez. ma gandesc eu la fata locului :p. vin sa miros supa. sper ca n-aveti sponsori pe de-al de fabricanti de arome la cub/plic. ar fi pacat.

  6. nope, nici urma de ei 😉
    o sa curat cu manushitele mele 2 legumele, plus ciopartit si alte cele 🙂 totu-i natural 🙂

Lasă un răspuns

