Noutati

In ultima vreme am facut cateva descoperiri mai mici sau mai mari care mie mi-au placut. Sper sa va placa si voua.

 

1. Blogul lui Adrian Soare, unde am ajuns de pe twitter, urmand un ciripit despre barbatii care plang. Este o colectie de momente in care niste barbati de exceptie si-au exprimat emotiile fara a fi catalogati drept „efeminati”. In sfarsit, modelul caveman-ului se clatina!

Am mai citit insa si alte post-uri de-ale lui Adrian si mi-au placut Ghidul de atitudine pentru barbati, cu care si sunt de acord in mare parte (si, chiar daca unii comentatori considera ca acest post a fost scris doar pentru ei, aprobarea venita din partea femeilor este esentiala, zic eu) si doua dintre recomandarile sale – Cele mai bune 10 moduri de a influenta pe cineva si 41 de feluri in care sa-ti schimbi viata.

2. Imi place tare mult blogul Ioanei din Europa. O fi pregatirea mea de vina, insa ideea de Europa m-a atras mereu. In ciuda multiplelor sale minusuri, UE e un vis devenit realitate. Iar unul dintre cele mai tari lucruri oferite de aceasta noua realitate este posibilitatea de a calatori si trai nestingherit in aproape orice colt al Europei. Am citit cu jind povestirile Ioanei despre locurile vizitate sau care i-au fost / ii sunt casa. Imaginatia mea a fost incantata.

3. Am oficializat relatia de prietenie cu bookblog 🙂 Mie mi-e tare drag de acest loc si-l recomand tuturor de foarte mult timp. Deocamdata am trimis mail-ul, astept sa ma si accepte. (LE: tocmai ce-am fost confirmata!)

4. Femeia simpla a implinit de curand 1 an de cand s-a lasat de fumat. Cand treceti pe la ea, trebuie neaparat sa vedeti pagina despre Calin, baietelul ei tare simpatic si destept.

LE: 5. Si Tara Duveanu. Azi am gasit-o si-mi place mult ce citesc la ea. Imi plac tonusul, pasiunea, felul cum spune lucrurilor pe nume.

 

Acestea fiind scrise, va doresc o saptamana la fel de frumoasa cum mi-o doresc mie, in care sa fiti plini de energie!

4 răspunsuri

  1. Multumesc pentru recomandare. Stai pe-aproape ca vin si alte materiale 🙂

  2. stau, stau, ca deocamdata-mi place 🙂

  3. Merci, si eu ma bucur ca te-am descoperit! 🙂

  4. mie-mi spui? tot citesc articole de-ale tale, din ce in ce mai vechi 🙂

Lasă un răspuns

