La Metoc

La Metoc este un locsor plin de magie. Da, compania a fost surprinzator de placuta, insa locul asta merita vizitat si re-vizitat si-apoi iarasi mers acolo. Cautati mai intai insa adresa pe harta si lamuriti-va cum se ajunge. Daca stiti unde este Institutul Cervantes, e usor. Straduta pe care e Institutul (str. Marin Serghiescu) da exact in Popa Rusu, iar nr. 21 este la stanga. Veti recunoaste intrarea dupa vegetatia ce nu te lasa sa arunci nici macar un ochi inauntru.

De ce vorbesc eu de magie? Pai pentru ca, dupa ce ai trecut de poarta, intri intr-o mica oaza de verdeata, printre care sunt ratacite cateva masute si scaune sau bancute din lemn sau rachita. Dupa ce se intuneca, fiecare masuta primeste in dar cate o lumanare sau o sticluta pe post de lampa cu gaz. Din cate am aflat din documentarea prealabila acestei vizite, ceainaria se deschide pe la ora 5 dupa-amiaza, tocmai pentru ca atmosfera placuta sa fie maximizata de lasatul noptii.

Noi am incercat ice-tea, care este la pretul de 10 lei. Insa cum ne-au placut tare amandoua, am mai cerut inca pe-atat, alte sortimente insa. Si ai de unde alege, pentru ca sunt cu zecile, iar cel putin ale noastre au fost exceptionale. Nici bunatatile de mancat nu-s de ici de colo. Mi-am satisfacut pofta de smochine si curmale care ma bantuia de vreo saptamana, iar la a doua runda de ceai am gustat din serbetul de gutui al insotitorului. Tare bune!

Cele doua fete care trebaluiau pe acolo (nu stiu cum se descurcau doar ele cu atat de multa lume – toate mesele fiind ocupate) au fost extrem de dragute. Una dintre ele si-a cerut scuze pentru faptul ca ice-tea-ul dureaza putin mai mult pana este gata (merita insa asteptarea!), fiind mereu cu zambetul pe buze si atenta, iar cealalta era tare simpatica si zapacita!

Pe noi ne-au inconjurat un smochin, vreo doi visini si un copacel necunoscut. Din pacate nu am vazut pisica despre care citisem ca ar fi de-a casei, insa poate data viitoare, cine stie?

Daca este prea aglomerat si toate mesele sunt ocupate, se poate sta si pe veranda, pe niste canapele, ascultand muzica in surdina. Afara sunt prea guralivi greierii (sau cainii din imprejurimi, din cand in cand) si acopera muzica.

Recomand celor care vor sa mearga La Metoc sa isi asigure o masa din timp. Ar trebui sa fii prea norocos pentru a gasi una disponibila, mai ales intr-o seara de weekend. Numarul la care am sunat eu pentru rezervare este 0721669539. Daca mergeti, spuneti-mi si mie de v-a placut au ba.

2 răspunsuri

  1. demult vreau sa merg si niciodata n-am stiut unde este! Acum nu mai am nici o scuza 🙂

  2. chiar nu mai ai! este tare frumos acolo. poate iesim intr-o seara. 🙂

Lasă un răspuns

