Garfield

Iubitorii de pisici sunt pasionati de Garfield. Mai oricine, de altfel. Cum sa nu iubesti o pisica grasuna, portocalie, lenesa, sarcastica si mancacioasa? Tre’ sa recunosc faptul ca si eu mi-s comoda si mereu doritoare de mai mult. De la carti, filme, dulce din cand in cand, la prietenie, iubire si cate si mai cate.

Asadar, i-am facut vizita periodica lui Garfield, cea de la cateva luni, pentru a avea timp sa se adune giumbuslucuri. Pentru ca, asa cum am spus si mai sus, nu pot avea rabdare sa vad cate-un pic. Vreau mai mult. O-mbucatura sanatoasa si gustoasa, care sa-mi ajunga pe mai mult de-o masea. Asadar, o mica selectie din gustarea mea de azi:

Being cool:

ga090106

Simpatizez cu repulsia lui Garfield fata de conflicte, fara a se lasa calcat in picioare:

ga090202

Cam asta se intampla daca sunt cautata cand mi-e somnul mai dulce:

ga090216

Uneori si eu imi repet ca strugurii sunt acri, pana ajung sa cred asta:

ga090225

Uneori ma bucur de weekend-uri la fel de aglomerate ca ale lui Garfield:

ga090309

Cand sunt convinsa ca am dreptul la ceva anume:

ga090321

Fiecare dintre noi e special, asa ca generalizarile sunt de evitat:

ga090325

Need I say more?

ga090413

Lenea poate fi creativa:

ga090415

I’m with Garfield on this, too:

ga090423

ga090606

Sometimes you gotta do what you gotta do:

ga090608

Iar alteori e suficient sa tii ochii deschisi, pentru ca adevarul iti este sub nas:

ga090613

Pentru nesatuii in genul meu, va las cu Garfield.

6 răspunsuri

  1. Hahahahahaha!!! Şi Miqui al meu seamănă muuuuult cu Garfield, doar că nu e portocaliu. În rest … somn+multă papa+leneveală la soare=the purrrrrfect life 😀

  2. i’m with Miqui & Garfield on that 😀 i must have been a cat in my past life.

  3. Simon’s Cat e cel mai tare!:P

  4. who’s simon’s cat? (cumva simt ca ar fi trebuit sa stiu asta… 😛 )

  5. ooo, am vazut clipul mai demult. e atat, dar ataaat!! de amuzant :))

Lasă un răspuns

