Bunatati

Iar mi-am umplut tolba cu bunatati. De vreti sa va-nfruptati, poftim aici:

Un filmulet despre un norisor de ploaie, aparent inferior norilor de vreme buna din cauza faptului ca bebelusii lui sunt mai controversati, asa. Ce-i cu bebelusii? Pai, cum stiti deja, bebelusii sunt adusi de barza. Dar nu barza-i face. Ci norii. De vreme buna sau nu. Aia de vreme buna fac bebelusi umani, pisicesti sau catelusesti. Norisorul de ploaie face insa crocodili, arici si alte lighioane care mai de care mai temute. Iar biata barza, prietena norisorului, sufera consecintele. Prieteni, prieteni, dar pana cand? Io zic sa aruncati un ochi, ca tare-i simpatic filmuletul.

Dilema in care se vor afla traducatorii si translatorii europeni in relatie cu limbajul folosit de Becali a ajuns si-ntr-un articol din Economist, in care se analizeaza rezultatele inspaimantatoare ale alegerilor europene obtinute in Europa de Est. Prea optimist nu e nici rezultatul obtinut in restul Europei, alegerile acestea avand cea mai redusa participare la vot din 1979.

Luni seara am fost aici, adica la un workshop organizat de Empower pe tema valorilor personale. Mi-a placut foarte mult si am fost incantata de eficienta exercitiului propus de Raluca Mohanu pe final, exercitiu constand in descoperirea valorilor-nucleu ale fiecaruia, precum si ierarhizarea acestora. Plus ca am cunoscut-o si pe Diana, partenera mea de explorare a valorilor personale. Iar Andrei Rosca trebuie aratat cu degetul pentru ca a ocupat loc, dar s-a facut nevazut cand a venit partea practica. Are cateva scuze, insa. 🙂

Marti m-am lasat corupta de Ionuca sa merg la o piesa de teatru. Zic corupta pentru ca ar fi trebuit sa merg la cursul de spaniola de la Cervantes, cu atat mai mult cu cat era ultimul dinaintea testului final. Insa nu mai fusesem de multa vreme la teatru si n-am putut rezista tentatiei. E vorba de piesa „Faceti loc!„, jucata la Green Hours, unde nu mai fusesem decat la un targ de produse handmade. Mergeti sa o vedeti! Pe mine m-a surprins intrepatrunderea imaginilor video cu prezenta actorilor pe scena, imaginile video capturand povestile adevarate ale oamenilor din spatele actorilor, existenta lor in carne si oase fiind doar un joc. Un joc al scenelor cotidiene, grotesti chiar, generate de nationalizarea comunista si retrocedarea terenurilor si cladirilor. Actorii au jucat superb. Mie mi-au placut in mod exceptional Florina Gleznea, pe care o mai vazusem intr-o piesa la Act, si Virgil Mardare.

V-am pupat cu drag! 🙂

4 răspunsuri

  1. E foooarte dragut filmuletul. Thanks for sharing 😀

  2. filmuletul de la pixar e in deschiderea de la up… iar in 3d e absolut superb 🙂

  3. @ionuca: you’re most welcome! too cute not to. 🙂

    @Jen: I bet. ehh, in lipsa de 3D merge vazut si pe un mini-desktop :p

  4. fain 🙂

Lasă un răspuns

