Cele care ma fac sa zambesc

LiaLia mi-a dat tema pentru acasa, originara de la cireasa. Iar cerinta e sa vorbesc despre prietenele mele. Doar de ele, nu si de ei, socotelile pentru discriminare sa fie cerute ciresei!

Si-am stat eu si m-am gandit si m-am sucit, incercand sa fac un inventar al acestor minunate fapturi. Mi-am dat seama ca fiecare dintre ele are o particica din sufletul meu, iar asta tare ma mai bucura.

Probabil ca cea mai veche prietena a mea e Elena, fericita in prezent in Canada, asteptand nasterea unei micute frumuseti care-mi va mai purta si numele pe deasupra! Nici nu pot transpune in cuvinte cum imi creste inima de mandrie 😀

Apoi vine Andra, prietena luata „cu imprumut” de la sora mea. De fapt, Andra a devenit parte din familie in urma cu mult timp. Nici nu mai tin minte de cati ani facem Craciunul impreuna si schimbam cadouri care de care mai frumoase.

La rand e trio-ul prietenelor-foste-colege-de-facultate: eu, Alina si Carmen. De fapt, le cunoasteti deja: sunt prietenele mele de la o statie de tramvai distanta 🙂 Unde mai pui si faptul ca Alina si cu mine suntem perechea ideala cand vine vorba de mers la cumparaturi? Ritmul este ajustat, lucrusoarele placute sunt ochite imediat, pasul e alert, parerile sunt oferite fara sfiala… ce-ti poti dori mai mult?

Pe Manuela am cunoscut-o cand m-am angajat prima data. In timp a devenit prietena mea de mers la Mystic Tree. Cu ea ma pot bucura la maxim de acest loc special. Stiu ca si ea e incantata la fel de mult ca mine de atmosfera lenesa a unei sambete dupa-amiaza, privind copacii prin geamurile de la mansarda, ascultand muzica si savurand mancarurile delicioase ale restaurantului atat de drag. 

„Trupa celor patru” e foarte importanta pentru echilibrul meu. Ioana, Lore, Zsuzsa si cu mine ne-am imprietenit in locul unde-mi petrec cate 9 ore pe zi, 5 zile pe saptamana. Dar legatura dintre noi s-a strans in numeroasele drumetii din weekend-urile verii lui 2008, cand am tot umblat ba pe la Sibiu, ba prin Iasi, si mai ales in Vama. Mi-e dor de soarele si nisipul de-acolo 🙂

Daca tot suntem la capitolul „munca”, nu se poate sa n-o trec la catastiful prietenelor si pe Mady, care mi-e „mana stanga” (ceea ce ma face pe mine sa-i fiu „mana dreapta” :D) si cu care rad de ma prapadesc aproape in fiecare zi. Prietenia noastra nu e insa doar la bine, ci si la greu, cand vine vorba de word-uri sau excel-uri, tabele si verificari, traduceri si altele. Norocoas-am mai fost cand directiunea a dispus locurile noastre!

Umblatul din blog in blog inceput acum vreo 3 ani s-a lasat si el cu doua prietene (care lista abia astept sa se lungeasca): Jen si Ionuca. Cu Jen ca bucur de filme spaniole sau nu, de mers pe la tot felul de evenimente, de jucat badminton si, mai nou, de lectii de mers pe role. Bine, una, pana acum. 🙂 Ionuca e mereu pasionata de ceva, are un strasnic exemplar demn de regnul pisicesc care se lasa mangaiat si de mine, cu mare indulgenta. Si face o paine foarte buna (Ionuca, nu uRMa!).

Poate ca inventarul va pare cam lung, insa ma strangeti un pic din dinti, ca nu mai am mult. Nu pot incheia fara Alina de la Iasi, fosta mea colega de banca din liceu. Pe care abia astept s-o vizitez, ca mi se facu dor de ea. Si de Iasi!

Gata! O adevarata placere sa scriu post-ul acesta. Sper ca n-am scapat din vedere pe nimeni drag.

Invit la meditatii pe marginea lepsei prietenesti (cu discriminarea de rigoare, scuzele mele!) pe Ada, Tomata si pe Suzi. Iar daca se poate rupe un pic de lucrarea aia de licenta, si pe Raluca.

21 răspunsuri

  1. „Prietenii mei nu sunt mulţi, dar sunt nenumăraţi.” Ştii cine a spus asta? 🙂

  2. cine?

  3. Nichita. 😛

  4. 🙂

  5. Ioi, ce post dragut ;)) *thanks*

  6. :* nu e cazul de multumiri. mi-a fost drag sa scriu postul asta pentru simplul motiv ca m-a bucurat fiecare paragraf. 🙂

  7. Da, sa traiti, preiau leapsa! Am citit aseara la LiaLia si ma bucur ca am primit tema asta! 🙂

  8. bun, bun! abia astept sa lecturez despre dragele tale.

  9. NIce stories 🙂

  10. […] Daca acum ceva timp spuneam ca nu exista best friend, iata ca am fost “pedepsita” de Jane sa spun toate picanteriile. Adica trebuie sa povestesc despre pretenele mele, despre fetele care-mi […]

  11. :((( acuma daca si tu mi-ai pasat-o chiar tre’ sa o fac. Desi iti zic sincer ca nu prea-mi place sa vorbesc despre subiectul asta. Am tot vorbit pe blog.

  12. pai nu e musai 🙂 am dat leapsa pentru a favoriza amintirile frumoase, nu vreau sub nicio forma sa fie perceputa ca un chin. stai linistita si scrie in continuare despre ce-ti place tie. te pup. 🙂

  13. Friendship isn’t a big thing!

    it’s a million little things ..

  14. :*

  15. totally agree >:D<

  16. Multumesc mult pentru leapsa. Ma apuc de ea imediat ce dorm un pic (am avut balul de absolvire azi noapte si sunt cam cheauna :P).

  17. cum a fost? (deci amandoua am facut noapte alba)

  18. […] am auzit că se dau concedii în rate!? Dar nu zic despre concediu, despre escapaaade zic eu! Jane m-a îndemnat să vorbesc despre prietenele mele. Ce plăcere au şi fetele să scrie despre ce […]

  19. si eu fur leapsa 🙂

  20. foarte frumos 🙂 astept sa citesc.

  21. […] trecut mult timp decând Jane şi Cireaşa mi-au pasat leapşa despre prietene. Era aici în drafturi şi aproape că si-a luat […]

Lasă un răspuns

