De pe bloguri adunate

Zilele astea am tot sarit din floare-n floare si-am citit niste post-uri care, din diverse motive, m-au uns la suflet. Si cum frumos e sa impartasesti ce-ti place si cu altii, m-am gandit sa va soptesc si voua, poate descoperiti locuri si persoane pe placul domniilor voastre.

Azi, la tweet-ul Ionucai, am ajuns pe blogul joacadeamine, unde am zambit la intrebarea „Tu ce vrei sa te faci cand o sa fii mare?„. Raspunsuri care de care mai simpatice, nostalgii si vise de viitor s-au adunat frumos acolo, numai bune de a fi citite si completate.

Dono a deschis rubrica speciala de mesaje pentru necunoscuti, unde iti poti marturisi iubirea la prima vedere pentru tipul/tipa simpatic(a) din metrou de dimineata sau unde iti poti varsa naduful pe vecinul ce se afla intr-o perpetua renovare a casei, mai ales cand ti-e tie somnul mai drag.

Mazilique ma face sa salivez cu fiecare post, cele mai „eficiente” in acest sens fiind acesta, acesta si mai ales acesta. Avand in vedere ca ea s-a apucat de gatit abia prin februarie-martie si-i arata mancarurile de-ti vine sa te lingi pe degete cand te uiti la ele, mai am si eu o speranta sa pot face odata si-odata ceva mai complicat decat clatite, omleta si paste. 🙂

Tot azi am citit la Adrian Ciubotaru un post despre miresme. Mi-am amintit cat de mult imi place mirosul de carte veche (intotdeauna am preferat paginile ingalbenite, mirosind a vechi, celor proaspat scoase de la tiparnita). Si-am si inghitit in sec pe ici pe colo.

La Mihaela am mai citit ieri ceva frumos, care explica perfect de ce iubesc eu oamenii. Bine, nu pe toti… 🙂

La Tomata am aflat ce crede ea despre probele de foc dintr-o relatie si nu m-am sfiit sa-mi sustin si eu impresiile. Marturisesc aici ca raspunsurile lui Ionut si Cezar mi s-au parut cele mai tari si mi-au mers la inima.

Lectura placuta si un rest de saptamana ceva mai racoros!

6 răspunsuri

  1. Drăguţa, te aşteaptă o leapşă mai altfel la mine 🙂

  2. Tre sa ma pun pe elaborat tema 🙂 multumesc de leapsa.

    stiu ca esti femeie ocupata pana peste cap, dar cand ne vedem sa predau contributia mea de textile pt campanie? si, sincera sa fiu, abia astept sa te cunosc! 🙂

  3. Draguţa, cu riscul de a părea vreo prinţesă snoabă şi ocupată, cred că e momentul să-mi fac un carneţel de bal :))) Te sun luni şi stabilim ce şi cum, cel mai probabil marţi ar fi foarte ok să ne vedem, doar să stabilim unde bem cafeaua 🙂 Poate o antamăm şi pe Ada 😀 Pupez şi ne auzim luni!

  4. cum si eu am „carnetel de bal” :)) , tre sa te-anunt ca marti si joi spaniolesc la Cervantes. asadar, cu draga inima (super daca ne iese figura si cu Ada!) propun miercuri sau vineri. cu plus pe vineri 😀

  5. ar trebui sa faci mai multe „reviews”, ca sa zic asa….

  6. 🙂 will do so.

Lasă un răspuns

