Jurnal de furtuna

Ma duc eu la niste prietene sa ne ghiftuim cu cirese si capsune. Si se cam intuneca afara. Stramb eu din nas si zic sa-mi scurtez sederea. Ies pe usa si aud zgomot de furtuna. Ies pe usa scarii si-ncepe sa picure. Zic ca stau doar la o statie de tramvai distanta si ma misc repede. Statia fiind la 15m de bloc. Am si umbrela la mine. Pe care o deschid cu emotii ca ma voi transforma in Mary Poppins vrand-nevrand. Imi pleaca tramvaiul din fata. Urmatorul vine in 2-3 minute. Eu sunt deja uda pana la jumatate.

Cobor din tramvai. Nicio sansa sa mai deschid umbrela. Furtuna in stil mare. Se formasera deja rigole. Apa peste tot. Doua treceri de pietoni. La una din ele, un sofer foarte amuzat (ca sa ne ferim de cuvinte urate, pentru astea il puteti vizita pe Cristean 🙂 ) de o fata uda pan’ la piele, care incearca sa traverseze pe verde.

Deja nu mai ocolesc baltile. E inutil, chiar contraproductiv. Nu mai pot tine ochii deschisi. E ca atunci cand inoti pe sub apa si inca nu te-ai obisnuit ca ea sa te cuprinda. Mai am vreo suta de metri de mers. Si ma bufneste rasul. E senzational sa mergi prin asa ploaie!

Putina muzica in ton cu atmosfera – Love is all around / Wet Wet Wet:

(post venit ca raspuns la „ce faceai cand a-nceput furtuna / a fost cutremurul etc.?”)

9 răspunsuri

  1. Chiar ma gandeam ca o s citesc azi pe bloguri cum ati trait voi furtuna. 😛

    La TV arata destul de tragic, cu pomi cazuti, cu reclame in mijlocul strazii si baltoace de aproape inghiteau masinile.

    Povestea ta e amuzanta si da impresia ca a fost chiar o experienta frumoasa, da’ cred ca pentru unii a fost mai trist. 😛

  2. ei, ei, alea nu-s cuvinte urate, alea sunt injuraturi. urat mi se pare cuvantul „incotro”. oare ce scriitor l-o fi inventat?

  3. @ Tomata: da, chiar a fost amuzanta experienta 🙂
    pacat ca furtuna nu a luat si afisul-gigant de campanie electorala a PSD de la piata sudului. ehh, nu le poti avea pe toate 😛

  4. @Cristean: ehh, cuvinte urate/injuraturi… tomatoes-tomatoes (imagineaza-ti pronuntia britanica si cea americana) 😛

  5. pe mine m-a prins furtuna la volan, parca as fi condus o barca :)) dar am fost foarte multumita de skillurile mele de soferita si pe vreme dintr-asta infioratoare 😀

  6. wow, eu cred ca as fi tras pe dreapta si m-as fi bucurat de peisaj 😀

  7. Eu eram la metrou cand m-a sunat un prieten sa-mi spuna sa am ce fac, sa nu ma ia vantul. Si cand am dat sa ies din metrou…era plin de lume si ploaia batea (nici nu mai cadea, era impinsa) aproape orizontal. :)) Dupa ce s-a mai linistit am luat-o incet pe Mosilor printre baltoace si unde n-am putut sa le evit, am facut pe balerina. Am vazut ca prin alte parti a fost mai dramatic. Pe bulevard era doar plin de frunze si tencuiala. Si toata lumea pe care-am vazut-o trecand radea! Ar trebui sa ploua asa mai des. 😀

    Am vazut ca in lista cartilor pe luna iunie apare una de geopolitica. Te pasioneaza?

  8. da, ar trebui sa ploua mai des 🙂

    imi place tare mult geopolitica, mi se pare fascinanta. din pacate, nu citesc atat cat as vrea din acest domeniu. o sa mai incerc cititul in metrou (la beletristica merge grozav, geopolitica mai putin), poate-mi iese.

  9. Eu mi-am facut abonament la BCU ca sa-mi scriu licenta (in geopolitica 😛 Africa) si pana acum mediul ala mi s-a parut cel mai potrivit. In pat si pe jos (locurile mele preferate cand citesc) nu prea merge. :))

Lasă un răspuns

