Doua filme

Zilele astea am vazut doua filme foarte comerciale: Twilight si Wolverine. Desi nu sunt fascinata precum am fost in cazuri precum Before Sunrise sau Before Sunset, nu mi-am pierdut deloc timpul. Si-o sa va zic si de ce.

Twilight m-a impresurat – a-nceput cu Suzi, a continuat cu surioara, o buna prietena, am mai auzit in stanga si-n dreapta. Si nu-s de piatra, tre’ sa ma-ntelegeti. Am cedat. Si pricep motivele atractiei exercitate asupra spectatorilor – misterul, privirile lungi si pline de subtilitati, vampirii „vegetarieni” (cin’ s-a mai gandit la asa ceva?), cataratul in pas alert in copaci inalti de cel putin 10 metri… Plus niste replici menite sa topeasca inimioarele fetelor (pe mine m-a dat gata cu „I don’t have the strength to stay away from you anymore” :P). Iar cand se mai calmeaza spiritele si-si dau seama de iubirea lor, uof! cum mai zambeste vampirul vegetarian! Deci da, o sa citesc si cartile.

Cu Wolverine e alta poveste insa. Cand a aparut la cinema, am vrut sa-l vad. Tre’ sa recunosc ca asta a fost mai mult pentru Hugh Jackman… Ce sa fac, am si eu slabiciunile mele. N-am gasit insa cu cine si l-am admirat singurica pe micul ecran de 14 inch al frumosului meu laptop. Jocul actorilor si scenariul scartaie pe ici pe colo, fiind si foarte dupa reteta hollywood-iana de film – adica multa bataie si sange. Totusi, povestea mutantilor e interesanta. E o poveste magica, iar magia prinde mereu – vezi mai sus-numitul Twilight, Heroes, Lost. Dar cand am castigat concursul metropotam-ului nu mi-am incaput in piele de fericire. Asadar, am revazut filmul la cinema si m-am bucurat de efectele speciale la intensitatea lor maxima! Si m-am bucurat si mai tare de Hugh Jackman. Iar acum ma duc sa-l visez, ca-mi pica ochii in gura de somn!

11 răspunsuri

  1. Neata!
    Am vazut si eu ambele filme, Twilight l-am vazut acasa , mi-a placut destul de mult ideea de vampir vegetarian si astept sa vad si urmarea 😀
    Si Wolverine l-am vazut la cinema in high definition si mai stiu eu ce efecte si mi-a placut la nebunie, nu se compara sunetul imaginea cu cele de acasa 😀 vorba aia prajitura e mai buna la vecinu 😛

  2. oo, daaa! cand eram mica, si cea mai simpla mancare – gen bors (adica ciorba cu bors :D) – era incomensurabil mai buna daca o mancam la vecina in loc de acasa. 😛

  3. Am citit primul volum din Twilight si apoi am vazut filmul. Super, dar e mai frumoasa cartea! Aseara m-am apucat de volumul 2.

    Wolverine n-am vazut.

  4. am auzit si eu ca sunt mai bune cartile, asa ca mi le-am pus si pe astea pe lista de asteptare la citit 🙂
    wolverine merita vazut daca-ti place actorul (eu – ooo, da; o prietena – not so much 🙂 ) si daca-l vezi la cinema – pt efectele speciale.

  5. Deci eu nu mai zic nimic despre twilight :”>

    Dar nu stiam c-o aparut film wolverine de sine stator. Si avand in vedere ca m-am indragostit de hugh jackman in filmul x-men, iti dai seama ca urmatorul torrent pe care il iau de pe net e cel cu wolverine,nu?

    Momentan imi iau de pe net sezonul 4 de la serialul „bones”. Daca va plac serialele, vi-l recomand 😀

  6. Voiam sa zic de Wolverine ca trebuie sa vezi Xmen dar vad ca a zis Christina! 🙂 Eu nu am vazut Wolverine (nu ma dau in vint dupa Hugh … dar mi-a placut xmen !!) , abia astept sa-l vad!
    Acuma ruleaza la noi Star Trek care sper sa fie o senzatie!
    Daca tot esti cu fanteziile, nu te-ai gindit sa abordezi si Harry Potter, poate iti prieste… mai ales ca promite la nivel imaginativ si vag erotic… 😀

  7. am vazut vreo doi harry potter-i, insa nu m-au fascinat. nici lotr. hmm… probabil un anume tip de fantezie…
    multumesc pentru vizita, ma simt onorata!

  8. Daca ai fost impresionata de Twilight, atunci uita-te la
    http://www.imdb.com/title/tt1139797/.
    E cu mult peste, crede-ma.
    De fapt e in top 10 al filmelor horror pe imdb.com

  9. pai tocmai lipsa horror-ului mi-a placut (bine, o crima pe ici pe colo nu se pune, ca doar e film american :P). si magia. si ideea de vampir vegetarian. si privirile.
    ehh, ce sa-i faci? sunt intr-o perioada mai romantica 🙂
    bine ai venit, mArius!

  10. Am vazut si eu Twilight si apoi am citit cartile iar acum sunt o mini-fanatica. 😛 Mi s-a parut genul ala de poveste pe care ai nevoie s-o citesti/vezi din cand in cand, ca sa visezi si sa-ti aduni fortele pentru confruntarea cu viata reala (desi in cazul meu a semanat atat de bine cu liceul ca m-au trecut fiori). It makes me giggle. A lot. :))

    Wolverine nu am vazut (desi am de gand – tot pentru Hugh Jackman – muahaha) dar am vazut Star Trek si mi s-a parut foarte-foarte tare!

    Ma bucur ca te-am gasit. Sa ai o zi obscen de frumoasa! 😀

  11. @Raluca: „o zi obscen de frumoasa” suna extraordinar de bine! 😀 sa ai si tu una incredibila! bine-ai venit!

Lasă un răspuns

