Dar din dar se face rai

Dupa cum se poate usor observa, a aparut un foarte frumos banner in stanga ecranului.  Daca dati click pe el, veti fi redirectionati catre o campanie care mie mi se pare extraordinara! Initiatoarea acesteia este LiaLia, care nu e la prima „abatere” de aceasta natura. Doar ca de data asta s-a gandit sa o faca mai organizat, in urma entuzismului generat initial.

Asadar, este vorba de o campanie de strangere de lucruri si lucrusoare pe care fiecare dintre noi nu le mai foloseste, dar care cu siguranta ar prinde bine altora. Toate aceste lucruri merg catre oameni care chiar au nevoie de ele. Mai multe detalii gasiti chiar pe site-ul cu pricina – http://www.oamenidarnici.ro/

Tocmai citesc o carte care m-a surprins – m-am apucat de ea la insistentele unei doamne, si asta cu reticenta (voi expune mai pe larg problema imediat ce o termin si scriu despre ea). Am descoperit insa niste chestii interesante acolo, printre care o regula ce zice sa faci curat in sifonier si sa scapi de absolut toate hainele si incaltarile pe care nu le-ai mai purtat de un an. Motivul din spatele acestei reguli nu conteaza acum. Ce conteaza insa este faptul ca noi toti avem sifonierul burdusit de haine pe care le tinem acolo in dorul lelii, fara a le mai fi purtat de cand era bunica fata. Ei bine, sunt sigura ca ele ar putea fi mult mai utile altcuiva. Facandu-ne putina curatenie in sifonier/viata, reusim sa si ajutam, intr-o masura cat de mica. Sunt sigura ca chiar conteaza.

Daca veti urma link-ul de mai sus veti vedea ca, pentru cei doritori, pot fi facute si donatii in bani. Pentru orice lamuriri suplimentare, sunt sigura ca LiaLia va fi mai mult decat dornica de a le oferi.

Eu ma pregatesc de primul meu transfer bancar online (undeva zilele astea), precum si de o curatenie generala in haine. Si abia astept sa o cunosc pe LiaLia!

9 răspunsuri

  1. Jane, dear, eşti bestială 🙂 Îţi mulţumesc din suflet şi abia aştept să ieşim şi la cafea (apropo, mă gândeam să fac o cerinţă obligatorie ca să adun lucrurile de la oameni – să bem o cafea împreună!). Eu zilele astea mă adun şi organizez, am şi nişte probleme cu maşina, dar se rezolvă ele, aşa că în curând aştept un semn de la tine că locul de cafea îl ştiu eu :))) Te pup!

  2. Hihihi, că tot spunei tu de ciudăţenii pe blogspot, eu ţi-am scris un comentariu aici acu vreo 3 ore şi uite că nu a apărut! În schimb, sunt abonată la comentarii 😀 Îţi mulţumesc mult, drăguţa, pentru susţinere şi gânduri bune şi da, abia aştept să ne vedem şi la o cafea. Poate îmi dai un mail cu un nr de telefon şi eventual prin ce zonă te exişti, că eu încep să învăţ harta bucureştiului mai bine ca un taximetrist :))) Te pup!

  3. ei, ca sa vezi ca te bagase la spam! nu pot sa cred! ce urat din partea akismet-ului. imi cer mii de scuze 🙂
    asa initiativa merita o super-sustinere si-o sa fac tot ce pot ca sa ajut.
    multumesc de laude, sa stii mi s-a lipit un mare ranjet de fata cand am citit comentariile tale 😀
    si da, mi se pare tare buna ideea unei cafele obligatorii! 🙂 pup si eu!

  4. E foarte frumos ce face Lia si cand o sa ma mai dezghet si eu cu finantele o sa donez si eu niste banuti. 🙂 Ca lucrusoare e mai greu sa trimit. ar fi un pachet prea mare. 😛

  5. Jane, super tare initiativa, promit ca ma bag undeva in iulie cand ma mut si fac ordine in tot, pana atunci voi fi in renovari. Am mai facut chestii de-astea si mi-a placut tare. Dar pana atunci, pot prelua banner-ul!

    Intrebare: ce citesti tu acum se numeste Manual de stil? L-am devorat in doua ore si din cand in cand il mai rasfoiesc! 😛

  6. Ada, bine ai venit! Te-am citit la Jane şi abia te aştept cu lucruşoare 🙂 Dacă ai nevoie de ajutor la renovat, dă-mi un semn, că eu am învăţat cum e cu gletul, cu vopsitul, cu montat galerii, că mi-am dat casa peste cap acu 2 ani având alături doar doi vecini drăguţi şi bine-voitori care mai ştiau una alta 😀 La lavabile pe pereţi sunt chiar expertă 😀

  7. […] bune) (ajutor, caritate, copii, idei, revelatii) Azi, rasfoind prin blogroll, am dat peste un post. Post care povestea despre o initiativa frumoasa, a unor oameni normali, ca mine si ca tine, […]

  8. @Tomata cu scufita: e extraordinar ce face ea. cu finantele eu am zis ca fac asa: cand vine salariul, inainte sa intru prea tare in el, fac un tranfer. e cel mai bine si, putin cate putin, se aduna acolo. iccp pachetul de haine, poate citeste cineva pe-aici si are drum cu masina pe la tine prin timisoara vara asta. 🙂

    @Ada: ma bucur f mult ca ai preluat si tu banner-ul. si-am vazut si tweet-ul. super! 🙂
    nu citesc insa Manual de stil acum. e o carte motivationala (prima, ca nu prea am incredere in genul acesta de lectura). spre surprinderea mea insa, am gasit niste chestii foarte tari in ea.

  9. […] Posted on 09/08/2009 by jane Mai acum ceva vreme v-am povestit ce-i cu banner-ul din stanga paginii – campania Oameni Darnici. A venit timpul sa spun ce […]

Lasă un răspuns

