Oameni

Cred ca voi crea o noua categorie – Oameni. Pentru ca vad unii pe strada care-mi plac la nebunie. Ieri am vazut doi oameni pe la saizeci si ceva de ani traversand strada, la Tineretului. Se tineau de mana (vad atat de rar oameni in varsta tinandu-se de mana… si intotdeauna ma fac sa zambesc). Cand au traversat si spre intrarea de la metrou, doamna s-a oprit in statia de tramvai. S-au sarutat pe ambii obraji, extrem de zambitori, si si-au luat la revedere. Mi-a placut ca emanau caldura si o afectiune extrem de placuta unul pentru altul. Si, cireasa de pe tort, domnul a urcat trotuarul printr-o saritura usoara, pe care o vezi la un om fericit, cu sufletul usor, poate chiar indragostit! Genial!

Ce frumosi pot fi oamenii! Iar noptile astea de inceput de vara sunt superbe. M-as plimba o noapte intreaga! Pentru cei care citesc pe-aici din cand in cand, luati pe cineva sa va insoteasca si iesiti noaptea la plimbare pe strazi. Va garantez ca este bestial!

5 răspunsuri

  1. Bun sfat,sunt de acord! Si mie imi plac plimbarile in ceas de noapte. Pacat ca momenan stau cu parintii si nu prea imi permit mie plimbari de noapte…

  2. ehh, tre sa prinzi o iesire la o petrecere sau ceva de genul acesta. la intoarcere spre casa nu strica o plimbare 🙂 eu faceam chestia asta cand stateam cu ai mei – ramaneam vreo 5 minute in fata blocului, uitandu-ma la stele. 🙂

  3. la mine distanta de la centru (cam pe unde stau toti colegii mei si au loc toate petrecerile) pana la mine acasa o fac intr-o ora, mergand pe jos. Dupa petreceri preferau sa iau un taxi :-” VIneri am banchetul de clasa a 12-a… Poate pun totusi in aplicare metoda asta 😛

  4. important e sa ai un partener de plimbare si sa fii in siguranta. in rest, bucura-te de noapte si frumusete! felicitari pentru terminatul liceului! 🙂

  5. stai mai intai sa termin liceul :))

Lasă un răspuns

