Oameni

Am mai spus ca-mi place sa privesc oamenii. Astazi am vazut un domn cu doamna lui la brat, mergand foarte mandru. Vorbeau despre ceva ce-i facea sa zambeasca si erau foarte apropiati unul de altul. M-au facut sa zambesc.

In Carrefour am mai vazut doi pusti, el sarutand-o usor si jucaus pe ea pe gat. Mi-am amintit cat de mult imi place mie sa fiu sarutata pe gat si iarasi am zambit.

Iar saptamana trecuta, in timp ce-o asteptam pe Jen ca sa mergem la film, am urmarit cateva minute bune un cuplu in fata Muzeului Antipa. El isi facea de lucru langa o motocicleta, iar ea statea langa si vorbea. Amandoi aveau undeva pe la 35 de ani. Aratau fericiti, se mai sarutau din cand in cand, uneori uitand sa-si mai dezlipeasca buzele unul de-ale celuilalt. Si totul era atat de frumos si natural. In cele din urma, au urcat pe motocicleta si au plecat.

Imi place la nebunie cand vad dragostea dintre oameni. Si sper sa o vad cat mai des.

5 răspunsuri

  1. Am vazut in blogroll ca citesti „Marul” … ei bine, citind descrierea ta, parca ii vad si pe ei, sunt niste draguti impreuna, emana iubire prin toti porii, ti-e mai mare dragul sa-i privesti, te fac sa visezi cu ochii deschisi si sa zambesti instant! 🙂

  2. si mie mi-s tare dragi 🙂
    de vreun an si jumatate m-am decis sa ma inconjor de oameni pozitivi si e extraordinar. iar marul face parte din aceasta categorie si imi insenineaza diminetile.

  3. 🙂 Am povestit şi eu mai de mult despre un cuplu superb, doi bătrâni. Care mi-au luminat o zi urâtă. Cei doi se ţineau de mână, doamna cu mănuşi fine, cu o rochie ce trăda anii, dar cu o croială impecabilă, pantofi clasici, cu un pic de toc, poşeta pe braţul stâng. Avea părul scurt şi alb-argintiu, frumos pieptănat, şi nişte cercei mici şi strălucitori în urechi. Domnul purta pălărie, pantaloni de stofă şi cămaşă în carouri vesele. Mergeau încetişor şi vorbeau, uitându-se unul la altul. Aproape când să trec pe lângă ei, s-au oprit şi ea i-a sters cu grija un puf din barbă. Mi-am cerut scuze pentru deranj şi i-am întrebat de câţi ani sunt căsătoriţi. „Peste 2 ani facem 50!” mi-a răspuns doamna cu un zâmbet chicotit. Să fiţi sănătoşi, oameni frumoşi! Am plecat mai departe cu un zâmbet pe faţăa pe care îl am şi acum, când îmi amintesc. Ce om viu, optimist, caracter puternic trebuie să fii ca la cel puţin 75 de ani, în lumea în care trăim, să spui atât de convins: „peste 2 ani facem 50”? 🙂

  4. Am povestit şi eu mai de mult despre un cuplu superb, doi bătrâni. Care mi-au luminat o zi urâtă. Cei doi se ţineau de mână, doamna cu mănuşi fine, cu o rochie ce trăda anii, dar cu o croială impecabilă, pantofi clasici, cu un pic de toc, poşeta pe braţul stâng. Avea părul scurt şi alb-argintiu, frumos pieptănat, şi nişte cercei mici şi strălucitori în urechi. Domnul purta pălărie, pantaloni de stofă şi cămaşă în carouri vesele. Mergeau încetişor şi vorbeau, uitându-se unul la altul. Aproape când să trec pe lângă ei, s-au oprit şi ea i-a sters cu grija un puf din barbă. Mi-am cerut scuze pentru deranj şi i-am întrebat de câţi ani sunt căsătoriţi. „Peste 2 ani facem 50!” mi-a răspuns doamna cu un zâmbet chicotit. Să fiţi sănătoşi, oameni frumoşi! Am plecat mai departe cu un zâmbet pe faţă pe care îl am şi acum, când îmi amintesc. Ce om viu, optimist, caracter puternic trebuie să fii ca la cel puţin 75 de ani, în lumea în care trăim, să spui atât de convins: „peste 2 ani facem 50”? 🙂

  5. @LiaLia: extraordinar! zambesc cand vad astfel de oameni pentru ca vreau si eu fericirea aia care-ti lumineaza fata dupa ce ai petrecut zeci de ani impreuna cu acelasi om. de fapt, toti vrem acelasi lucru 🙂

Lasă un răspuns

