La multi ani, Elena!

Imi amintesc cum stateam in patul din camera ta si visam. La case cu mansarda si acoperis din sticla. Prin care sa ne uitam la stele. Si cand ploua. Sau ninge.

Apoi ne jucam cu pisica, ale carei urme de gheare le aveai mereu pe maini. Si cu care ma procopseam si eu de fiecare data cand indrazneam sa o iau in brate.

Si imi mai amintesc weekend-ul petrecut la Iasi impreuna cu David si Emma. Cand ne simteam asa de importante stand la hotel. Si cand ne-am plimbat impreuna cu ei si ne-am indragostit de oras. Si cand am devenit best friends. Sper ca sunt bine cu totii, ca ne-au oferit niste amintiri atat de pline de soare.

Sau de petrecerile pentru Gabi, la care dansam aproape numai noi doua, cu ceilalti uitandu-se de pe margine.

Ma mai gandesc si la incredibil de lungul drum cu trenul pana la Deva, in tabara ta de la facultate. Cand am mers vreo 12 ore de amortisem in scaunele alea, inghesuite. Coborasem pe la 3-4 noaptea din tren, cu o statie inainte de destinatie. Noroc ca am intrebat un controlor  si ne-a zis sa urcam inapoi, ca mai avem 10 minute. Si-am ajuns in Deva cand nici nu se luminase. N-aveam nici cea mai mica idee incotro s-o luam, si nici pe cine intreba, ca strazile erau pustii. Noroc ca i-am cunoscut pe cei doi Dani care mergeau in aceeasi directie. Si cu care am urcat vreo 5 km pe munte. Si-am oprit la un moment-dat si-am jucat carti pe iarba de la marginea drumului.

La multi ani, draga mea! Sa fii sanatoasa si tu, si bebe din burtica, si taticul lui. Si fericita. Tare fericita!

Later edit: a se citi pe 12 mai 😀

Lasă un răspuns

