Oda mp3-player-ului meu

 

Draga mp3-player al meu scump,

Iti multumesc ca existi in viata mea. Stramosul tau, un player cu acumulatori, n-a facut decat sa-mi deschida ochii catre numeroasele beneficii pe care o asemenea relatie, extrem de stransa, le poate aduce unei jane ca mine. El imi fu daruit cu multa dragoste de ziua mea acum vreo 3(?) anisori de catre cel pentru care-mi batea inima pe-atunci. Si ce fericire pe capul meu!

Dupa ce s-a defectat, am strans din dinti si-am amanat inlocuirea lui. La fel ca si cu mai sus-numitul daruitor. Pana am zis gata! nu se mai poate! trebuie altul. Mai bun si mai frumos si mai durabil!

Asadar, mi-am cumparat frumusetea de acum. Care, fata de cele 3-4 ore cat ma tinea cel vechi, ma tine vreo 20. Sau ma tinea. Ehh, every relationship has its ups and downs… Happily, this one is fixable.

Cand muzica-mi gadila intr-un mod placut urechile, parca soarele e mai luminos si cerul mai senin, iar oamenii mai frumosi si mai binevoitori. Prostia dispare sau macar se atenueaza. Si, vai!, draga mp3-player-ule, cat urasc prostia!  E asa de bine cand nu esti obligat sa asculti unele conversatii idioate in metrou sau ratb, nici soneria pe ritmuri de manele a vreunui telefon sau scrasnetul rotilor. Te izolezi frumusel si poti acorda intreaga atentie cartii extraordinare pe care o citesti. Poti intra in lumea ei pe ritmuri de muzica aleasa pe spranceana. Mai scapi din cand in cand cate o miscare din fund sau din umeri, atunci cand dai de ritmuri dansante.

 

Cu netarmurita dragoste,

jane.

PS: Let the music play! Here, right here, right here…

Lasă un răspuns

