Rosu la semafor

Imi place sa privesc oamenii. De multe ori ma intreb cum o fi sa fiu in locul unui necunoscut pe langa care am trecut pe strada. Alta data ma intreb la ce se gandeste un trecator oarecare.

La semafor insa privesc oamenii in masinile pe care le conduc. Si, desi n-am nici cea mai vaga idee de cum arata un Q7 (sau 5?), imi place sa citesc oamenii din spatele volanului. Un domn de vreo 45 de ani pare preocupat de niste probleme de rutina, intr-o masina de familie. Un barbat de 30 de ani, imbracat la costum, conduce batos un Mercedes negru. Chiar daca nu are pe nimeni pe locurile din spate, iti dai seama ca este soferul, iar nu proprietarul masinii.

O fata frumoasa la volanul unei Broscute sau al unui Mini, o doamna care isi completeaza machiajul neterminat dimineata, doi muncitori intr-un camion si muzica hip-hop sau manele trecand de geamurile unei uriase masini de teren.

Multi soferi sunt fumatori. Stau cu geamurile intredeschise si adauga noxe celor eliminate deja de propriile vehicule. E neplacut sa mergi in masina cu un fumator care-si exercita drepturile. Mai sunt unii care citesc cate un articol senzational, plin de poze, din Libertatea sau Click. Iar altii se lupta cu apa cu detergent ce tasneste pe parbriz din sticla de jumate cu capacul gaurit, manuita de un cersetor care se enerveaza cand e gonit.

Si apoi se face verde si traversez.

7 răspunsuri

  1. „Imi place sa privesc oamenii. De multe ori ma intreb cum o fi sa fiu in locul unui necunoscut pe langa care am trecut pe strada. Alta data ma intreb la ce se gandeste un trecator oarecare.”
    Si eu fac acelasi lucru. E interesant sa iti regasesti propriile obiceiuri in altii. Chiar vroiam sa scriu despre asta dar acum… 🙂
    Frumoasa povestea ta de la semafor!

  2. multumesc pentru apreciere 🙂
    chiar mi-ar placea sa citesc ceva despre acest „obicei” al nostru, scris de tine. sunt sigura ca ar iesi diferit. asadar, astept un post pe subiect!

  3. Eu n-am curaj sa ma uit la oameni. Imi place sa vorbesc cu ei, dar nu pot sa ii privesc. Privirile sunt prea intime, prea din suflet…

  4. e usor sa te uiti la ei atunci cand ei nu se uita la tine 🙂
    intr-adevar, privirea e ceva destul de intim. dar, pana la urma, totul depinde de relatia pe care o ai cu persoana respectiva, sau pe care ti-ai dori sa o ai.

  5. Uite intamplator mergand de pe un blog pe altul am citit ceea ce ai scris tu si m-am regasit in fiecare cuvant scris.Eu sincer fac zilnic un anumit traseu si zilnic ma uit la oamenii din jur pe unii ii vad in fiecare zi desi nu vorbim, pe unii ii vad noi si e interesant sa te uti pe fetele lor ce spun ori ceea ce imi imaginez eu ca spun.
    Bianca

  6. da, si mie mi se intampla sa vad fete in metrou/wherever care ma fac sa zambesc 🙂 si e placut sentimentul.

  7. […] asta nu am ratat ocazia. Leapşă primită de la Andi şi dată mai departe către Raluca, Raluca, Jane şi Dojo (cu pingback la post-uri fără legătură, ca să fiu sigur că sunt auzit). Dacă […]

Lasă un răspuns

