Dezordine

De catva timp incoace e mare dezordine la mine acasa. Haine aruncate pe fotoliu, pantofi desperecheati la usa, spuma de par pe noptiera, incercand sa-si faca loc printre hartii, carti de spaniola, clame de par, facturi si un parfum. Carti pe jos si pe comoda de televizor. Baia cere sa fie curatata si vasele se aduna primejdios in chiuveta de la bucatarie.

Cam asa e si viata mea acum.

Dar mi-e… bine. Deocamdata e bine. Deocamdata ma trezesc cand suna telefonul si ma duc la munca. Citesc tot ce-mi pica in mana – carti (in metrou, autobuz, tren, acasa), bloguri, ziare straine pe internet, site-uri. Am cont pe twitter si sunt chiar activa. Imi place sa stau noptile pana la 1-2 vorbind cu un prieten si oricand cu altii, amici sau pur si simplu cunoscuti. Ma duc la spaniola, cam fara tragere de inima uneori. Merg si la aerobic, dar tot cam trasa de maneca, desi nu mereu. Ma bucur de soare si functionez.

E o perioada in care nimic nu pare a fi la locul lui. Insa e o perioada buna, pe care o savurez.

Dezordine placuta!

2 răspunsuri

  1. Inseamna ca o sa te impaci bine si cu dezordinea de la mine din camera ;;)

  2. cand eram mai mica, mama imi zicea ca lumea ma va judeca dupa cat de dezastru e in camera mea (si a surorii mele). intre timp am inceput sa ne amuzam de lipsa talentelor mele de gospodina si am acceptat situatia. asa ca eu nu judec niciodata dupa gradul de curatenie din casa cuiva 😀

Lasă un răspuns

