Anna Gavalda

De curand am citit doua dintre cartile ei – Cea care alina si Impreuna. Si am fost impresionata de stilul ei lejer, de felul cum “cuprinde” personajele, cum ne permite sa le descoperim treptat povestea. In ambele am avut parte de un inceput in care personajele principale se aflau pe fundul prapastiei, fiind pierdute in valtoarea vietii, lasandu-se purtate oriunde batea vantul, fara puterea de a se impotrivi. Felul in care primesc micile surprize ale vietii este de o naturalete fermecatoare.

In cazul celui de-al doilea roman citit – Impreuna – mi s-a intamplat de 3 ori sa incerc sa il las din mana pentru a avea ce citi pe tren (urmand o calatorie de 5 ore). Pur si simplu nu se lasa din mana mea. Iar pe tren a fost foarte frumos completat de o turta dulce cu ciocolata absolut delicioasa.

In cele din urma a reusit sa-mi stoarca si o lacrima, ceea ce nu mi s-a mai intamplat de la Eseu despre orbire a lui Saramago 🙂

2 răspunsuri

  1. incearca si cartea ei de nuvele „as vrea sa ma astepte si pe mine cineva” – light si foarte placut

  2. am citit-o inainte de cartea pe care o lecturez acum – Emma. titlul mi s-a parut super, au fost si cateva povestiri dragute – mi-a placut epilogul :), insa raman adepta romanelor. in cazul povestirilor am senzatia ca, tocmai cand incep sa devina interesante, se termina. iar cu poeziile stau si mai rau. n-am simt poetic defel 😦

Lasă un răspuns

