Happenings

M-am inscris la spaniola! B2.1! Cat de curand voi detine cunostinte mediocre despre aceasta limba J

Pentru a ajunge la Cervantes insa, a trebuit sa strabat in fuga drumul de la munca la Universitate, pentru a reusi sa fiu la Institut inainte de ora 7, cand se inchide secretariatul. Mentiune importanta: pe langa rucsacul destul de greu pe care-l purtam in spinare, mai aveam si doua “sarsanale” pline cu chestii de dus acasa maine seara, precum si un cadou intarziat de 8 martie.

Dupa 3 statii infernale de ratb, inghesuita vai de mine, chinuindu-ma sa tin toate chestiile si nici sa nu ma prabusesc pe-acolo (desi nu stiu unde as mai fi avut loc), ajung, intr-un final glorios, la metrou. Unde aglomeratia nu se reduce defel. Reusesc sa ma refugiez intre doua vagoane si cotrobaiesc dupa Balzacul de care nu ma mai pot desprinde, in ciuda faptului ca nu mergeam decat 3 statii. In coltul de langa usa era un alt cititor pasionat. Trebuie precizat ca, in lipsa unui scaun liber, coltul vagonului de metrou este cel mai bun loc de citit din acest mijloc de transport. Si, spre surprinderea mea, dupa ce imi proptesc cele doua sacose mari in asa fel incat sa nu se dea de-a dura prin metrou si imi scot cartea, cititorul mi-a cedat locul privilegiat! Si asta nu pentru ca ar fi coborat la urmatoarea statie. Am multumit frumos, am zambit incantata, am facut schimb de locuri si mi-am luat coltul in stapanire, deschizandu-mi cartea. That was a very nice thing to do.

Lasă un răspuns

