Vicky Cristina Barcelona

Dupa o lunga pauza de la filme, am ales unul despre care auzisem si s-a si dovedit a fi extraordinar pentru a ma pune la curent cu ultimele aparitii. Barcelona, Penelope Cruz, spaniola, muzica si povestea m-au scos din starea nu prea grozava care mi-a guvernat ziua de astazi. Mi-au reamintit de faptul ca am lasat prea mult sa treaca de la ultimul film spaniol vazut. De la ultimul text citit in aceasta limba. Si ultima melodie ascultata.

Vreau sa vad Barcelona.

Un răspuns

  1. Daca ti-a placut, il caut si eu sa il vad in seara asta… si o sa iti spun mai incolo pareri 🙂

Lasă un răspuns

