Enervare

– post scris pentru mine –

De cateva zile sunt incapabila de a-mi controla alimentatia. Avand in vedere faptul ca de vreun an nu m-am mai confruntat cu aceasta problema la nivelul acesta, nu pot decat sa ma sperii si sa ma enervez la culme pe mine insami. Pentru ca asta declanseaza un efect de domino. Devin introvertita si irascibila, imi pierd increderea in propria persoana si capacitatea de concentrare, nu mai vreau sa ies din casa si nu mai am chef de nimic si de nimeni. Ajung sa ma detest.

Nu am nicio problema cu persoanele cu cateva kg in plus, nu mi se par cu nimic mai prejos decat oricine altcineva, iar acest fapt nu conteaza in formarea unei pareri. Ce ma intereseaza pe mine este ca persoana pe care o cunosc sa aiba o atitudine pozitiva, sa o simt optimista, creativa. Iar eu nu sunt asa. Nu acum.

Atunci cand nu am probleme de autocontrol alimetar sunt vesela, increzatoare, zambitoare si sociabila. Sunt activa, deschisa la nou. Sunt molipsita de o stare de bine si cand sunt singura, si cand sunt inconjurata de oameni. Citesc, ma uit la filme, beau ceai, imbratisez si sunt imbratisata, zambesc atat de mult incat au inceput sa-mi apara riduri in colturile ochilor. Caut oameni care sa ma ajute sa devin mai buna si sunt convinsa ca voi reusi acest lucru. Ma plimb, dansez, merg la aerobic, ies la cumparaturi, vizitez Muzeul Satului sau ma duc intr-una din ceainariile care-mi plac.

In seara aceasta nu-mi place de mine. De maine vreau sa imi fie iar bine, sa fiu iarasi stapana pe mine insami si libera.

Lasă un răspuns

