Miscellaneous

Duminica am fost la schimb de carti. Am recuperat Mansarda cu portocale si am imprumutat 2 carti: Rapeste-mi viata de Angeles Mastretta si Iluzii pierdute de Balzac. Sper sa am timp sa citesc macar una dintre ele. Am cunoscut si oameni noi si foarte placuti, am revazut si discutat cu “fotograful” SdC si am vorbit mult cu Jen J I-am simtit lipsa Ionucai, careia trebuie sa-i si returnez o carte. O sa fac acest lucru la sala de lectura insa, unde mi s-a promis ca vom merge…

In concluzie, ca de obicei, m-am simtit foarte bine.

***

Aseara am revazut Serendipity, dupa vreo 3 luni in care nu mai fusesem de teama frigului. Spre deosebire de noiembrie, in februarie Serendipity e mai cald si primitor. Ador acest loc si m-am bucurat nespus de ceaiul si fructele uscate, ca sa nu mai spun de companie…

***

Citesc Zilele regelui de Filip Florian si imi place extrem de mult. Felul in care decurge viata in Bucurestiul secolului XIX, umanizarea unor figuri istorice, precum si motanul Siegfried m-au tinut captivata in fiecare moment al calatoriilor cu metroul.

***

Maine voi merge la Rendez-vous unde voi bea ceai aromat, voi manca o prajitura delicioasa si voi pune tara la cale cu o prietena cu care nu inteleg de ce nu am mai iesit pana acum. We should make it a monthly thing. J

Un răspuns

  1. Iesim, iesim! Nu se poate altcumva 🙂 >:D<

Lasă un răspuns

