Typical

Scopul zilei de azi: sa termin de scris referatul.

Ce am facut azi: m-am trezit la 9.30 (scuza: m-am culcat la 2.30), am mancat o cana mare de sana cu paine neagra, am baut un pahar de apa in care se “efervescentizase” o pastila de calciu, am deschis laptopul si word-ul cu referatul inceput ieri. Apoi m-am uitat putin la CNN, mi-am facut un ceai, am mai scris cateva randuri. Am intrat pe 2 bloguri, m-am uitat pe pereti, pe geam, am mai scris cateva randuri. Am mai deschis TV-ul pe vh1, am mai ascultat niste muzica. Intre timp am mai baut vreo 2 ceaiuri, o apa cu vitamina C, un pahar de cola, unul de lapte cu ness. Pe la 3 si ceva am mai mancat putin, apoi am pus frigiderul la dezghetat. Am spalat o chiuveta plina ochi de vase. Am mai vorbit la telefon cu mama si cu sora, am mai scris la referat. Pe la 5 m-am echipat si am plecat la aerobic, cu o stare de spirit usor depresiva. Am urcat si coborat de pe step, am ras cu noua prietena, am ajuns acasa. Am avut chef de un fibrobar, dar nu am gasit sa cumpar si mi-am luat o Heidi 65% cacao. Recuperate hainele de la spalat, apoi dus. And here I am! Dar il termin in seara asta! Mai am putin. I’m sure I can do it!

PS: nu numai Smilla are probleme cu procrastinarea! I could write a book on the topic.

2 răspunsuri

  1. o Doamne, deci eu sunt pe net ca sa nu invat o chestie pt maine :)))

    si deja e 10!

    bafta cu referatul; avem noroc cu ultimul moment 😉 ala e salvarea noastra!

  2. :)) multumesc mult! sa fie! uneori ma minunez si eu cum de reusesc sa termin, against all odds.
    Bafta si tie maine!

Lasă un răspuns

