Choose hope over fear!

“Hope over fear”… cuvinte ce au facut parte din discursul de inaugurare a lui Obama ca presedinte al Statelor Unite ale Americii. Un presedinte care a facut istorie inca inainte de a depune juramantul, care a umplut inima a sute de milioane de oameni de speranta si incredere. Si care a primit o “mostenire” mai dificila decat multi alti presedinti.

Mesajul acesta este unul foarte important pentru mine. Am inceput de ceva timp sa lupt cu teama. Teama reprezentata de timiditate, teama de esec, de noutate, de a-mi exprima sentimentele, si multe altele. Ca orice lupta, inceputul este greu. Si ceea ce urmeaza e si mai greu. Dar este important, asa cum mi-a spus cineva la un moment dat, sa incepi sa faci lucrul pe care ti-l doresti, iar mai apoi sa nu te mai opresti din asta.

De curand am cunoscut pe cineva care “sufera” de frica. In adevaratul sens al cuvantului. Este surprinzator pentru mine acest lucru. Este neobisnuit sa fiu eu cea care da “sfaturi” referitor la acest subiect. Dar sper ca acea persoana sa se repuna incet-incet pe picioare.

Iar eu voi continua sa lupt cu temerile mele. Pentru ca am multe obiective de realizat anul acesta. Iar unele dintre ele imi fac genunchii sa tremure. I just hope I’m good enough to get over my fears and to get what I want done! One step at a time.

Lasă un răspuns

