Rondo capriccioso

Eu nu cred in iubirea restrictiva, in iubirea-botnita, care pune conditii, care agreseaza si blocheaza. Cred ca iubirea inseamna, in primul rand, ochi cat cepele si urechile palnie… inseamna incercarea de a deveni pestisor de aur, sa-i transformi toate visele persoanei iubite in realitate… inseamna atentie, intelegere si receptivitate…

Lorena Lupu – Rondo capriccioso, p 109

Am citit cartea Lorenei in urma cu vreun an si jumatate, intr-o perioada in care aveam impresia ca toate lucrurile imi merg din rau in mai rau. O luasem de la schimb de carti pentru ca titlul mi se paruse interesant si pentru ca nu citisem mai nimic din scriitorii romani contemporani. Si a fost ca o raza de lumina pentru mine in acea perioada. Micul roman este plin de viata si de pasiune. Iar citatul de mai sus mi-a placut atat de mult, incat il tin prins pe frigider, de un magnet.

Lasă un răspuns

