2009 Resolution

De doi ani imi tot propun sa imi creez un blog. L-am creat acum cateva zile, fiind unul din obiectivele mele pentru anul 2009. Si de atunci ma tot gandesc care sa fie primul meu post. Nici macar nu mi-am completat un profil. Insa trebuie sa incep cumva. Asa ca incep pur si simplu.

De ce blog? Pentru ca sunt momente cand simt ca am ceva de spus si nu stiu cui. Pentru ca vreau sa imi pot aduce aminte maruntisuri pe care altfel le-as uita. Pentru ca vreau sa devin mai organizata. Pentru ca vreau sa fiu mai decisa, mai hotarata, mai sigura pe propriile opinii. Pentru ca vreau sa fiu in stare sa scriu mai usor si sa imi fac mai repede ordine in propriile idei. Si pentru multe alte motive pe care nu mi le amintesc la ora 1.12 in noaptea de 12-13 ianuarie 2009.

De ce a durat atat de mult pana am facut pasul asta? Pentru ca niciodata nu mi-a placut sa fiu in centrul atentiei, pentru ca vreau sa ma placa toata lumea (lucru oricum imposibil, insa tot incerc sa ma obisnuiesc cu aceasta realitate), pentru ca m-am gandit mereu ca nu am mare lucru de spus. Am stat mereu in spate de teama de a nu fi criticata. Si poate ca am ocolit anumite momente neplacute, insa sigur am ratat si experiente ce ar fi meritat traite.

Asadar, here I am! Locsorul meu nestiut de nimeni. Si care va ramane asa deocamdata. Asta pana cand imi voi da seama daca pasul acesta este unul care sa mi se potriveasca.

Lasă un răspuns

